۹ تن به‌اتهام تشکیل خانه فساد، پاتوق فروش و استعمال مواد مخدر در قم بازداشت شدند. همچنین با همکاری پلیس امنیت اخلاقی قم ۲۴ نفر در مهمانی یک قهوه خانه که مشروبات الکلی مصرف می‌کردند، بازداشت شدند.
کد خبر: ۸۳۸۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۳:۳۰ 12 April 2020

به گزارش تابناک قم، روابط عمومی دادگستری عمومی و انقلاب قم اعلام کرد: ۹ تن به‌اتهام تشکیل خانه فساد، پاتوق فروش و استعمال مواد مخدر در قم بازداشت شدند.

در پی کسب اخبار رسیده از منابع و مخبران مبنی بر حمل، نگهداری و فروش مواد مخدر و رفت‌وآمد افراد مشکوک در 2 منزل مسکونی، بلافاصله موضوع در دستور کار تیم ویژه دادستانی قرار گرفت و پس از اخذ دستور قضایی به‌همراه اکیپی از عوامل انتظامی کلانتری 19 توحید، در 2 عملیات جداگانه، به محل‌های مذکور ورود شد و در مجموع 7 مذکر و 2 مؤنث بازداشت شدند.

در بازرسی از منازل مذکور مقادیری مواد مخدر اعم از هرویین، حشیش، شیشه و تریاک، انواع لوازم توزین و توزیع و استعمال مواد مخدر، چاقو و قمه کشف و ضبط گردید، و یکی از منازل فوق حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب استان پلمب شد.

بازداشت ۲۴ مهمان یک قهوه‌خانه در قم

جانشین قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم گفت: با همکاری پلیس امنیت اخلاقی قم ۲۴ نفر در مهمانی یک قهوه خانه که مشروبات الکلی مصرف می‌کردند، بازداشت شدند.

حجت الاسلام ابوالفضل تحریری با اشاره به اینکه قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به صورت شبانه روز فعال بوده و آماده دریافت گزارش‌های مردمی است، اظهار کرد: خبری مبنی بر برگزاری مهمانی در یک واحد قهوه خانه و مصرف مشروبات الکلی توسط حاضران در این مهمانی از سوی منابع بسیج مردمی به این قرارگاه ارسال شد.

وی با بیان اینکه پس از کسب این خبر، هماهنگی‌های لازم با مقام محترم قضائی به عمل آمد و عوامل قرارگاه دادسرای قم همراه پلیس امنیت اخلاقی به محل مراجعه کردند، گفت: در همین راستا ۲۴ نفر برای سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی فرستاده شدند.

بازداشت تتوکار زیر زمینی

جانشین قرارگاه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دادسرای قم در بخش دیگری از سخنان خود از برخورد با ناهنجاری‌های فضای مجازی خبر داد و عنوان کرد: فردی که با دایر کردن کارگاه تتوی غیرمجاز اقدام به تتو (آقا) برای خانم‌ها اقدام می‌کرد توسط عوامل رصد قرارگاه دادسرای قم شناسایی و طی اقدامی مشترک این فرد توسط عوامل پلیس امنیت اخلاقی بعد از اخذ دستور قضائی بازداشت شد.

تحریری خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر نوع هنجارشکنی و تخلف در سطح شهر، گزارش خود را در بستر فضای مجازی به شماره ۰۹۳۳۳۶۳۳۲۵۱ با قرارگاه دادسرای قم درمیان بگذارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار