مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان آذربایجانشرقی به مناسبت هفته ی دولت از افتتاح 49 پروژه این اداره تا بازگشایی مدارس خبر داد.
کد خبر: ۸۳۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱ 26 August 2015
به گزارش تابناک تبریز ،علیرضا عیدی در جمع اصحاب رسانه ضمن تشریح پروژه های اتمام یافته تا مهر ماه امسال ، گفت:در هفته دولت تا آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس 49 پروژه اداره کل نوسازی استان افتتاح می شود.

وی در ادامه افزود:این 49 پروژه شامل 6اردوگاه ،5 نمازخانه ،11 پروژه مقاوم سازی ، 2 سالن ورزشی و 25 مدرسه مقاوم سازی شده است که تا بازگشایی مدارس تحویل آموزش و پرورش استان می شود.

عیدی تصریح کرد:در هفته دولت 326 کلاس درس ساخته شده با هزینه ای بالغ بر 263 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

مدیر کل نوسازی استان خاطر نشان کرد:در 6 ماهه ی دوم در مناسبت های مرتبط با وزارت اموزش و پرورش ،13 پروژه شامل 94 کلاس با هزینه ی 111 میلیارد ریال اتمام یافت و به دستگاه تعلیم و تربیت استان واگذار شد.

وی بیان کرد: در سال 94 اعتبارات نوسازی از محل منابع استانی نزدیک 18 میلیارد ریال و اعتبارات ابلاغی حدود 500میلیارد ریال بود که صرف استاندارد سازی گرمایش مدارس شد.

عیدی افزود: طی سال 93-94 ،پنج هزار مدرسه با 18هزار کلاس درس از جهت گرمایشی استاندارد شده است .

مدیر کل نوسازی با خاطر نشان ساختن هفدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در جلفا،بیان کرد: در این جشنواره خیرین استان مبلغ 700میلیارد ریال تعهد کردند که نسبت به سال گذشته افزایش نزدیک 50 درصدی را دارد.

وی با بیان اینکه استان آذربایجانشرقی از نظر آمار رتبه سوم کشوری را دارد،افزود:از نظر وسعت و جمعیت در مقایسه با سایر استان ها به نسبت اعتباراتی که تعلق می گیرد،حائز رتبه اول هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :