سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجانشرقی ضمن تشریح برنامه های هفته دولت،گفت: شخصیت های شهیدان رجایی و باهنر برای کودکان و نوجوانان در این هفته تشریح می شود.
کد خبر: ۸۳۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 26 August 2015
به گزارش تابناک تبریز ،یوسف زاده با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر تاکید کرد:معرفی ابعاد شخصیت این دوشهید والامقام برای کودکان و نوجوانان در قالب برنامه هایی همچون کارگاه های ادبی،نشریه نگاری،وبلاگ نویسی،نقاشی،قصه گویی و معرفی کتاب محور برنامه های مراکز فرهنگی هنری کانون استان در هفته دولت است.

وی با اشاره به اهمیت ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت تصریح کرد:دیدار با جمعی از خانواده های معظم شهدای نوجوان ددر استان از دیگر برنامه های هفته دولت است.

یوسف زاده با اشاره به گستردگی فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اعتماد خانواده ها به این مجموعه فرهنگی هنری افزود:شناسایی کودکان و نوجوانان مستعد و ایجاد فضایی مناسب برای پرورش فکر و اندیشه و رشد خلاقیت آینده سازان کشور مهمترین هدف کانون است.

وی ایجاد مراکز فراگیر برای ارائه خدمات فرهنگی هنری به کودکان و نوجوانان نابینا،ناشنوا و معلول حرکتی و جسمی در استان را از مهمترین برنامه های سال جاری عنوان کرد و افزود:این طرح به صورت آزمایشی در یکی از مراکز کانون در تبریز در حال اجرا است.

سرپرست کانون استان در عین حال تصریح کرد:در سال 93 بیش از 310 هزار کودک و نوجوان در سطح استان در فعالیت های کانون شرکت کرده اند و دفعات اجرای کل فعالیت های بیش از 35هزار فعالیت فرهنگی،هنری و ادبی بوده است.

یوسف زاده ایجاد مرکز تجربیات هنری در تبریز را از دیگر برنامه مهم کانون دانست و اظهار امیدواری کرد با توسعه مراکز فرهنگی و هنری کانون در سطح استان کودکان و نوجوانان بیشتری از فعالیت های کانون بهره مند شوند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حال حاضر دارای 29 مرکز فرهنگی هنری ثابت،سیار و پستی در سطح استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :