معصومه حسنی خونسار در گفتگو با تابناک:
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه گفت:برگزاری پویش های فرهنگی در فضای مجازی می تواند گامی در جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا باشد.
کد خبر: ۸۳۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰ 14 March 2020

معصومه حسنی خونسار در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا اداره کل کتابخانه های عمومی استان اقدام به تعطیلی کلیه کتابخانه های سراسر استان نمود و پس از آن عملیات ضدعفونی در این کتابخانه ها انجام شد.

وی در ادامه بیان داشت: از دیگر اقدامات این اداره کل برگزاری مسابقات و ایجاد پویش های فرهنگی در فضای مجازی بود.مهمترین پویش فرهنگی ایجاد شده پویش هر خانه یک کتابخانه و با هم کرونا را شکست می دهیم است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه تصریح کرد:در این پویش از علاقمندان خواسته شد که در منازل خود بمانند و با خواندن کتاب هایی که در منزل دارند فیلمی یک دقیقه ای در قالب معرفی کتاب تهیه و ارسال نمایند.

 خونسار در پایان خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات نقاشی با عنوان کرونا را شکست می دهیم و همچنین پویش معرفی کتاب که مختص کتابداران کتابخانه های عمومی است از دیگر فعالیت های این اداره کل در جهت پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار