رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان گفت: برگزاری هرگونه تجمعات عمومی و مراسم در مساجد، حسینیه‌ها و بقاع متبرکه شهرستان لارستان ممنوع است.
کد خبر: ۸۳۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 11 March 2020

تابناک فارس به نقل از فارس:محمد قاسمپور اظهار داشت: تا اطلاع ثانوی همه تجمعات عمومی و برنامه‌های فرهنگی قرآنی و مناسبت‌های مذهبی از جمله میلاد ائمه، ادعیه، اعیاد، عزاداری، و به‌ویژه مراسم ختم در اماکن عمومی از جمله امامزادگان واجب‌التعظیم، مساجد و حسینیه‌ها ممنوع بوده و همه هیات امنا، خادمین و عموم مردم ملزم به رعایت و اجرای این ابلاغیه هستند.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری تمامی تجمعات عمومی و مذهبی و فرهنگی در اماکن مذهبی ممنوع است، افزود: از تمامی همشهریان تقاضا داریم تا اطلاع ثانوی از حضور در اماکن فوق و برگزاری هر گونه مراسمی به‌ویژه مراسم ختم خودداری کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان تصریح کرد: از همه شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده برگزاری مراسم عمومی در این اماکن مراتب را به اداره اوقاف و امور خیریه لارستان اطلاع‌رسانی کنند.

قاسم پور اضافه کرد: ضمن احترام به شأن و شخصیت عموم مردم، این تمهیدات جهت حفظ سلامتی شهروندان و خانواده‌ها بوده و تا اطلاع ثانوی کماکان به قوت خود باقی است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار