علی بنی عامریان در گفتگو با تابناک:
شهردار شهرسنقر گفت:عملیات گند زدایی و ضدعفونی سطح شهرستان به صورت روزانه در حال انجام است.
کد خبر: ۸۳۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 11 March 2020

علی بنی عامریان در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: عملیات مقابله با کویید ۱۹ با ۴ خودرو آتش‌نشانی با اختصاص ۲۴ تا ۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده در کل سطح شهر توسط نیروهای شهرداری همه روزه از ساعت ۶ صبح شروع می شود.

شهردار سنقر در ادامه با اشاره به ضدعفونی روزانه تاکسی‌ها و آژانس های سطح شهر افزود: در شهر سنقر روزانه حدود ۲۲۰ تاکسی و بیش از ۱۹۰ آژانس شهری توسط واحد نقلیه شهرداری ضدعفونی و گندزدایی می شود.

وی در ادامه به فعالیت‌های شهرداری خارج از شهر نیز اشاره کرد و افزود: شهرداری سنقر در این مدت علاوه بر انجام عملیات ضد عفونی سطح شهر در تعدادی از روستاها نیز این اقدامات را انجام داده است.

شهردار سنقراز تعطیلی بازارمیثم و میدان ارزه دام شهرستان خبر داد و گفت: به منظور پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا در شهرستان و همچنین مصوبات ستاد مبارزه با کرونا میدان عرضه دام و بازار میثم از ۲۰ اسفند تعطیل خواهد شد.

بنی عامریان همچنین در پایان نیز از مردم خواست به اطلاعیه های صادره از سوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در سطح شهر از منازل خود خارج نشوند و ماندن در خانه را جزو اولین اقدامات مقابله ای قرار دهند و در این راستا به اطلاعیه های صادره که در سطح شهر توسط نیروهای شهرداری را می شود توجه کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار