استاندار کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه آمادگی پذیرش مهمان‌های نوروزی در سال ۹۹ را ندارد و هیچ گونه کمپ، مدرسه و امکانات دیگر را دراختیار مسافران قرار نمی‌دهد.
کد خبر: ۸۲۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳ 05 March 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه  در جلسه شورای هماهنگی ترافیک به ریاست استاندار کرمانشاه با حضور معاون امور عمرانی استانداری و اعضای شورای ترافیک در سالن شهدای دولت برگزار شد. هوشنگ بازوند، استاندار کرمانشاه، ضمن اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و استان کرمانشاه و اولویت قرار گرفتن مقابله و پیشگیری با این ویروس در برنامه های اجرایی استان بیان کرد: برنامه و سیاست شورای هماهنگی ترافیک استان باید در راستای سیاست های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه قرار گیرد. پلیس راه درجهت کنترل شدید جاده ها به منظور کاهش تصادفات و تلفات باید اهتمام ورزیده و با افزایش نیروی خود برای رسیدگی سریع به تصادفات و جلوگیری از تجمع مردم در اطراف محل حادثه که خود می تواند احتمال شیوع کرونا را افزایش دهد اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: شهرداری ها به ویژه شهرداری کرمانشاه در سال ۹۸ عملکرد مطلوبی نداشته است و باید در سال ۹۹ برنامه جدی تری را اجراکند. شهرداری ها در حال ضدعفونی اتوبوس و تاکسی ها بوده که این مورد باید به دو بار ضدعفونی اتوبوس در روز افزایش یافته و اداره راهداری نسبت به تب سنجی کامیون داران به مقصد کرمانشاه اقدام کنند.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد:در خصوص سفرهای نوروزی استان کرمانشاه آمادگی پذیرش مهمان های نوروزی را ندارد و هیچ گونه کمپ، مدرسه و امکانات دیگر را دراختیار مسافران قرار نمی دهد. لذا به مردم توصیه می شود تا در خانه های خود باقی بمانند و حدالامکان از حضور و تجمع در شهر نیز بپرهیزند؛ زیراکه طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی پیک بحرانی ویروس کرونا ۵ فروردین است.


بازوند اظهار داشت: اداره کل راهداری و شهرداری ها باید نسبت به پاکسازی ورودی شهرها اقدام کرده چراکه سال ۹۹ سال حساسی بوده و درصورت جدی نگرفتن موارد بهداشتی کرونا می تواند به بحران جدی تبدیل شده و مشکل ساز شود.

وی در پایان گفت:همانطور که پیشتر اعلام شد مرخصی کلیه مدیران تا پایان فروردین ماه کنسل بوده و تنها راه نجات از این بحران شیوع ویروس کرونا پیشگیری است وانسجام مردم در رعایت نکات بهداشتی قابل تحسین بوده و دراین راه از تلاش تمامی پزشکان جان بر کف سپاسگزاریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار