سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم از تشکیل اردوی آماده سازی این تیم در تعطیلات لیگ برتر فوتبال به میزبانی اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۸۲۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹ 25 August 2015
به گزارش تابناک قم، محمدرضا کشوری فرد با اعلام این خبر افزود: باشگاه برای تعطیلات 20 روزه لیگ برتر فوتبال، اردوی تدارکاتی تیم را در اردبیل پیش بینی کرده و این اردو از روز ششم شهریور آغاز خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به بازی صبای قم مقابل پدیده مشهد در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، عنوان کرد: امیدواریم در بازی با پدیده مشهد نخستین پیروزی خود در لیگ پانزدهم را به دست بیاوریم تا با روحیه بالا راهی این اردو شویم.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در ادامه، عملکرد تیم صبای قم در هفته های سپری شده از پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال را مورد اشاره قرار و گفت: این نتایج در این مقطع برای صبا طبیعی است و اگر نتایجی به غیر از این رخ می داد باید تعجب می کردیم.

وی در رابطه با رتبه صبای قم در پایان هفته چهارم لیگ برتر، ابراز کرد: ما پیش بینی چنین شرایطی را کرده بودیم و می دانستیم که به دلیل دیر جمع شدن صبا قبل از شروع لیگ، در هفته های آغازین چنین شرایطی برای ما رخ خواهد داد، در واقع این نتایج در این مقطع برای صبا طبیعی است.

کشوری فرد تصریح کرد: در صبا اکثر بازیکنان تغییر کرده اند و کادر فنی نیز نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی داشته است، می توانم بگویم در ترکیب اصلی صبا فقط چند بازیکن از فصل گذشته حضور دارند و مابقی همگی بازیکنانی هستند که این فصل به جمع ما اضافه شدند. 

وی در پایان به انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم اشاره کرد و افزود: تیم مدیریتی باشگاه فعلا درگیر امورات جاری تیم است و هنوز فرصتی برای انتخاب اعضای هیات مدیره باشگاه پیش نیامده، با این حال مالک باشگاه با تمام قوا بالای سر تیم است و اجازه نداده حتی کوچکترین مشکلی در این مدت از نظر مالی برای صبا رخ بدهد.

صبای قم با مربیگری علی دایی در پایان هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با کسب سه تساوی و یک شکست در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

این تیم روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام راحل قم به مصاف تیم پدیده مشهد می رود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نوربخش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
صبای تهران در اردبیل اردو میزند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار