مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی:
مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی ضمن تشکر از مردم استان مرکزی گفت: حمایت بیش از 10 هزار و 266 حامی جدید و در مجموع 27 هزار حامی از فرزندان ایتام و محسنین نمایشی از همدلی مردم استان مرکزی است.
کد خبر: ۸۲۸۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ 04 March 2020

به گزارش تابناک مرکزی ، قنبر موسی نژاد، مدیر کل کمیته امداد استان مرکزی  ضمن تبریک فرار رسیدن ۱۴ اسفندماه سالروز تأسیس کمیته امداد گفت: تأسیس کمیته امداد به فرمان امام خمینی رحمه الله ، یکی از برکات و دست آوردهای انقلاب اسلامی است که با هدف خدمت به محرومان و مستمندان جامعه تشکیل شد.

 وی  احیای سنت حسنه انفاق و نیکوکاری را از برنامه های کمیته امداد برشمرد و تصریح کرد : دستگیری نیازمندان و محرومان علاوه بر اینکه انجام تکلیف شرعی و اجتماعی است، تأثیر به سزایی در راستای خدمات نظام به طبقه محروم و نیازمندان جامعه دارد و پشتوانه ای مطمئن برای اجرای برنامه های کلان اقتصادی دولت در جهت فقر زدایی به شمار می آید.

 وی با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم ، گفت:  در این بیانیه معظم اله رشد چشمگیر کمک رسانی و فعالیتهای نیکوکاری در سطح جامعه را از برکات نظام اسلامی  می داند  و به انفاق به عنوان یکی از وجوه اقتصاد مقاومتی سفارش نموده است.

مدیر کل کمیته امداد استان در ادامه با اشاره به استقبال خوب مردم استان و مشارکت در پویش جذب حامی ، اظهارکرد: حمایت بیش از 10 هزار و 266 حامی جدید و در مجموع 27 هزار حامی از فرزندان ایتام و محسنین نمایشی از همدلی مردم استان مرکزی است.

 وی با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در استان  و آرزوی سلامتی برای همه مردم استان گفت:  نیکوکاری تمام شدنی نیست و هرچند با توجه به شرایط فعلی جامعه و رعایت ملزمات بهداشتی مردم نتوانند در پایگاه‌های جشن نیکوکاری حاضر شوند ؛ به همین دلیل شرایط پرداخت کمک‌ها  به شیوه غیر حضوری برای مردم نوع دوست استان فراهم شده است.

 وی افزود: هم استانی‌های عزیز می‌توانند با شماره‌گیری کد#۱*۸۸۷۷* و وارد کردن کد پیش شماره ۰۸۶ ویا از طریق شماره حساب ۰۱۱۱۴۷۰۰۷۰۰۰۵ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۰۸۸ کمک‌های خود را به صورت غیر حضوری واریز کنند.

 وی ادامه داد: تعداد ۴۰۹ پایگاه بسیج، مصلی‌های سطح استان، مساجد، سیار و ثابت نیز آماده دریافت کمک‌های مردم نوع دوست استان است.

 مدیر کل کمیته امداد استان در پایان خاطر نشان کرد: کمیته امداد بر اساس رسالتی که دارد امین مردم است و تمامی کمک‌های مردم در اسرع وقت و قبل از آغاز سال جدید بین نیازمندان توزیع می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار