رییس شورای عالی استان ها با اشاره به اینکه تاکنون به استان های زیادی سفر کرده و با شوراهای مرکز استان دیدار داشته است گفت: متاسفانه شورای شهر تهران که نزدیکترین محل به ساختمان شورای عالی استان ها است تا به امروز دعوتی از من برای حضور در جلسات نداشته اند.
کد خبر: ۸۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 24 August 2015
غلامرضا بصیری پور گفت: بی تردید حضور من میان نمایندگان شورای شهر تهران و شنیدن دیدگاه های آنها در تصمیم گیری های شورای عالی استان ها تاثیرگذار خواهد بود. تا امروز و با گذشت حدود هفت ماه از ریاست بنده در شورای عالی استان ها با وجود مشکلاتی که وجود داشت به بیش از 20 استان کشور سفر کرده ام و با اعضای حدود 60 شورای شهر دیدار داشته ام.

وی افزود: با برخی از این شوراها بیش از پنج ساعت جلسه داشتیم، در حالی که برخی از این شوراها بارها تماس گرفته اند که با ریاست شورای عالی استان ها دیدار داشته باشند، اما با شورای شهر تهران دیداری نداشته ایم.

وی با طرح این سوال که آیا دیدگاهی برای کمرنگ شدن شورای عالی استان ها وجود دارد؟ افزود: اگر چنین دیدگاهی باشد آن را نمی‌پذیریم، اما اگر این عدم دعوت به دلیل مشغله کاری بوده صحبت دیگری داریم. برابر قانون در شورای عالی استان ها تمامی استان ها نماینده دارند و نیازی به حضور تمامی اعضای شوراها نیست اما شنیدن نظرات آنها در قالب این دیدارها لازم و امکان پذیر است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار