استاندار کرمانشاه گفت:یکی از یادگارها و دستاوردهای انقلاب اسلامی که امام(ره) برای ما به جا گذاشته احترام گذاشتن به رأی مردم است.
کد خبر: ۸۱۹۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶ 01 February 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در آئین اهدا ۴۱۰ سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه و با مشارکت استانداری انجام شدکه در سالن شهدای دولت برگزار شد، اظهار کرد: از مسئولینی که در برگزاری این برنامه تلاش کردند قدردانی و یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی را گرامی می دارم. شهیدی که الگو ما و یک اسطوره و قهرمان ملی است.

احترام گذاشتن به رأی مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی استوی افزود: یکی از این خیرین فردی بود که ۳۰۰ میلیون تومان برای برپایی این آیین کمک کرد. این حرکت یک اجماع وهماهنگی خوبی است که در استان شکل گرفتو از سال ۹۸ چنین برنامه‌هایی با همراهی مسئولین مختلف برگزار شده است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بهتر است به دستاورد‌های انقلاب هم اشاره کنیم، اقداماتی که نظام اسلامی در طول ۴۱ سال انجام داده است قابل توجه و تقدیر است، روزی در این کشور تنها ۷ یا ۸ سد داشتیم اکنون بیش از ۱۹۰ تا ۲۰۰ سد ساخته شده و ما جز ۱۰ کشور برتر سد ساز در تمام دنیا هستیم و امروز این افتخار نصیب کشور ما شده است که بتواند بلندترین سد را بدون کارشناس خارجی بسازد. در حوزه نفت و پالایش خارجی نیز این اتفاق افتاد و در عسلویه در حوزه نفت و گاز یک تمدن سازی شده که جز دستاورد‌های انقلاب است، جاده، کار عمرانی، آب، برق و بسیاری پروژه‌ها نیز در ۴۱ سال انقلاب بسیارارتقا یافت.

احترام گذاشتن به رأی مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

بازوند موشک های دارای تکنولوژی را نشان از قدرت جمهوری اسلامی خواند و خاطر نشان کرد: در انتقام خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی شاهد موشک باران بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق بودیم که بسیار حائز اهمیت است. از یادگارهای امام خمینی (ره) احترام گذاشتن به رای مردم بود که فرمودند شعارهای انقلاب را عملی کنید و اینکار میسر نمی شود مگر با حضور مردم در پای صندوق های رای. در نظام اسلامی تا کنون شاهد 37 بار رای گیری بودیم و اینبار نیز در دوم اسفند ماه امیدواریم مردم با حضور مقتدرانه خود تیر خلاصی بر پیکر استکبار بزنند.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر در شرایط تحریم به سر می بریم و فروش نفت و بسیاری دیگر از منابع ما کاهش یافته، ابراز داشت: دولت با وجود تمام این مشکلات پیگیر چنین برنامه هایی و اهدا جهیزیه به مددجویان بهزیستی بوده که این جای قدردانی از مسئولین بهزیستی دارد به صورت ویژه باید از مدیر کل بهزیستی قدردانی کرد که پیگیر تعهد 25 میلیارد تومانی برای ساخت و ساز منازل مددجویان بودند.

احترام گذاشتن به رأی مردم از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
لازم بذکر است،در پایان مراسم ۴۱۰ سری جهیزیه به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان کرمانشاه با مشارکت استانداری  و خیرین اهدا شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار