مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی:
مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی گفت: مدعیان حقوق بشر از قرآن‌سوزی و اهانت به مقدسات بیش از 1.5 میلیارد مسلمان هیچ ابایی ندارند.
کد خبر: ۸۱۷۷۳
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۶ 23 August 2015
حجت‌الاسلام مهدی شریعتی‌تبار در نشست علمی، فرهنگی سبک زندگی، همدلی و همزبانی که در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری محافل و نشست‌هایی که مربوط به سبک زندگی اسلامی و همدلی و همزبانی با محوریت امام رضا(ع) است می‌تواند تأثیرات فراوانی بر زندگی داشته باشد.

مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی تصریح کرد: گردهمایی و تبادل نظر اندیشمندان جامعه اسلامی می‌تواند سبب ایجاد وحدت و همدلی میان مسلمانان شود.

وی با بیان اینکه مسئله سبک زندگی در سنت نبوی و سیره و روش اولیاء دین در طول تاریخ دغدغه‌ای مورد توجه بوده است، بیان کرد: همه بر این باوریم قرآن کتاب سبک زندگی و کتاب هدایت است و سبک زندگی اسلامی و نبوی را می‌توان در آیات متعدد قرآن و در رفتار و سیره پیامبر اکرم(ص) مشاهده کرد.

شریعتی‌تبار متذکر شد: مسئله همدلی و همزبانی مورد تأکید قرآن و پیامبر(ص) و از بیانات مقام معظم رهبری است که باید به آن عمل کرد.

مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی تأکید کرد: ملاک فضیلت و ارزش انسان‌ها تقوا است و نه رنگ و نژاد و ملیت و منطق امام رضا(ع) نیز بر همین اساس بوده است.

رئیس همایش‌ سبک زندگی، همدلی و همزبانی خاطرنشان کرد: استکبار به دنبال ضربه زدن به کیان امت اسلامی است و برای آسیب زدن به اسلام از هیچ شیطنتی فروگذار نمی‌کند.

وی با بیان اینکه دشمن با ایجاد داعش در پی ضربه زدن به اسلام است، گفت: برادرکشی و خشن جلوه دادن اسلام ناب از اهدافی است که دشمن آن را دنبال می‌کند.

شریعتی‌تبار با بیان اینکه مدعیان حقوق بشر از قرآن‌سوزی و اهانت به مقدسات بیش از 1.5 میلیارد مسلمان هیچ ابایی ندارند، خاطرنشان کرد: منشاء تمام این جنایات و هتاکی‌ها استکبار جهانی و در رأس آن شیطان بزرگ است.

مدیرعامل بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی یادآور شد: متأسفانه برخی دولت‌های حاکم بر امت‌های اسلامی آتش‌بیار معرکه شده و با ایجاد تفرقه میان مسلمانان شعله آتش را شدیدتر می‌کنند که در این میان علمای اسلام باید با هم‌افزایی توطئه دشمنان را خنثی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار