تابناک: دبیرخانه تولیدات فیلم های کوتاه داستانی با موضوع کودک و نوجوان دراصفهان فعالیت خود را آغاز کرد.
کد خبر: ۸۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱ 25 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی تالار هنر اصفهان، رییس تالار هنراصفهان هدف از ایجاد این دبیرخانه را معرفی و حمایت از هنرمندان مستعد در عرصه سینمای داستانی کودک و نوجوان عنوان کرد و گفت : تولید فیلم کوتاه داستانی برای کودک و نوجوان ، تلاش برای تبدیل اصفهان به عنوان مرکز تولید فیلم های کودکان و نوجوانان و پرورش استعدادها در این زمینه ، از دیگر اهدافی است که این دبیرخانه در پی دستیابی به آن است.

میثم بکتاشیان اولویت اول این دبیرخانه را تولید فیلمهایی عنوان کرد که کودکان با آن ارتباط برقرار می کنند.

وی تاکید کرد: موضوعات فراخوان دبیرخانه تقویت و ارتقا هویت در کودکان و نوجوانان با رویکرد افزایش احساس تعلق به خانه ، محله، شهر و میهن است.

وی افزود: ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به موضوعاتی از قبیل حقوق همسایه ، تفریح (بازی و سرگرمی)، دوستی با طبیعت ، احترام به والدین ، ارتباط با رسانه،نظافت و بهداشت و نظم، ترافیک(حمل و نقل عمومی و عابر پیاده) و تمرکز بر توانمندی های کودکان و نوجوانان از دیگر اولویت های دبیرخانه تولید فیلم های داستانی مرتبط با کودک است.

مدیر تالار هنر اصفهان اظهار کرد: این دبیرخانه به منظور آشنایی بیشتر فیلمنامه نویسان با مقررات وعناوین برنامه ها روز جمعه 8 اسفند نشست تخصصی با حضور دکتر امیری و حجت الاسلام والمسلمین داستان پور در سالن اصلی تالار هنر برگزار می کند.

هنرمندان و نویسندگان عرصه کودک و نوجوان می توانند آثار خود را از 10 اسفند امسال تا 20 فروردین سال آتی به دبیرخانه واقع در تالار هنر اصفهان ارسال یا به سایت اینرنتی www.arthall.ir مراجعه کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :