محمد رضا آمویی در گفتگو با تابناک:
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: دشمنان جمهوری اسلامی با دیدن حضور پر شور مردم در گرامیداشت این شهید والا مقام می دانند که قاسم سلیمانی رفت، اما سلیمانی هایی هستند که به جای او راهش را ادامه خواهند داد.
کد خبر: ۸۱۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷ 05 January 2020

محمد رضا آمویی در حاشیه مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهادت این سرباز ولایت را به کلیه نیروهای مسلح و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم، چرا که یکی از مخلص ترین سربازان ولایت و همچنین یکی از خادمین اصلی خودشان را از دست داده اند.




وی در ادامه بیان داشت: همان طور که می دانید سردار سلیمانی طی مدتی که بحث داعش در سوریه و عراق جان گرفت، رشادت کرد و با همراهی تلاشگران، تحت عنوان نیروهای مردمی حشد الشعبی و افرادی که به عنوان نیروهای مستشاری در این کشورها ارائه خدمت دادند، بسیار دلاورانه از حرمین شرفین هم در عراق و هم در سوریه دفاع کرد. 





این مسئول تاکید کرد: سردار سلیمانی در سیل امسال استان خوزستان و لرستان نیز حضور جدی داشت و همچنین فرمانده قرارگاه اربعین بودند و در بحث موکب های اربعین از ظرفیت این موکب ها در خدمت رسانی به مردم کوتاهی نکردند و خودشان با حضور میدانی به اقداماتی جهادگرانه دست زدند.





آمویی در پایان ابراز داشت: به جرات می توانم بگویم بعد از رحلت امام(ره)، شلوغ ترین مراسم همین گرامیداشت شهید والامقام سردار سلیمانی بود و قطعا امریکا و دشمنان جمهوری اسلامی با دیدن این صحنه می دانند قاسم سلیمانی رفت و قاسم سلیمانی هایی به جای ایشان هستند که راهش را ادامه خواهند داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار