عبداله عزیزی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت: چهره جهانی مقاومت با تلاش سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی و پاسداران انقلاب اسلامی توانست جرثومه درخت فساد را از منطقه بیرون کند.
کد خبر: ۸۱۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ 05 January 2020

عبداله عزیزی در حاشیه مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهادت سردار رشید اسلام سردار اخلاص، مقاومت، خوبی‌ها را به ملت شهید پرور ایران و همچنین به تمامی مجاهدان راه حق به خصوص مقام معظم رهبری، تسلیت عرض می کنم و امیدواریم که خداوند راه این سردار بزرگ را همانطور که انتخاب او راه اخلاص و خدمت به اسلام و اهل اسلام بود به ما نشان دهد و ما هم بتوانیم این راه را ادامه دهیم.

 

وی افزود: زندگی انسان ها در گرو انتخاب هایشان است، اگر انسان انتخاب درستی داشته باشد به نیکی شناخته می شود. سردار سلیمانی از زمانی که نوجوان بود قدر خود را شناخت و انتخاب درستی کرد. از آن روزهایی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل گرفت این سردار بزرگوار با عضویت در سپاه و هشت سال دفاع مقدس خدمات بسیار زیادی داشت. عملیات های غرورآفرین والفجر ۸، کربلای ۴، کربلای ۵ و حلبچه و همچنین چندین عملیات دیگر که آنچنان برای اسلام و اهل اسلام غرور آفرینی می کرد که مایه مباهات بود.

 

این مسئول بیان داشت: بعد از جنگ هم با اینکه خیلی از افراد جنگ را تمام شده می دیدند اما آغاز راهی بود برای این که کمک کنند به کشورهای منطقه مسلمان که تحت ظلم و سیطره کشورهای استکباری بودند و جبهه مقاومت را شکل داد. چهره جهانی مقاومت با تلاش این سردار بزرگ و همچنین پاسداران بزرگ انقلاب اسلامی، توانست جرثومه درخت فساد را از منطقه بیرون کند. امروز آمریکایی ها فکر کردند می توانند با به شهادت رساندن این سردار، جبهه مقاومت را تضعیف می کنند اما ایران پر از سردار سلیمانی ها است و این یک تفکر استراتژیک است و مطمئن باشید خون این سردار بزرگ و رشید در داخل کشور ایجاد وحدت خواهد کرد و در بیرون جبهه مقاومت در جهان اسلام موجب خواهد شد که به زودی ضربات محکم و سخت و شکننده ای در پیکر ایادی کفر خصوصاا آمریکای جنایتکار بزنند که برای همیشه از منطقه خارج شوند.

 

وی تاکید کرد: در پایان فقط عرضم این است که از امروز درس بگیریم و این سیل جمعیت در اقصی نقاط ایران اسلامی به خاطر اخلاق این سردار بزرگ است. باید بدانیم که اخلاص رمز ماندگاری است و اگر کسی بتواند عمل مخلصانه انجام دهد واجب است که اعمال او را حفظ کنند و در پایان باید یادآور شد که سردار سلیمانی شخصیتی بود که عملش مخلصانه بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار