رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بهشهر از احداث پل در راه روستایی کنت این شهرستان با اعتبار 3 هزار و 800 میلیون ریال خبر داد.
کد خبر: ۸۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲ 22 August 2015
به گزارش تابناک نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران، حسین عرفانی گفت: پل‌ها همواره نقش موثری در ایجاد ارتباط میان اقوام و شکوفایی اقتصادی جوامع ایفا می‌کنند.
وی افزود: این ابنیه‌ها در تامین شبکه ارتباطی راه‌های یک کشور از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند.
عرفانی تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی بهشهر در زمینه احداث پل در بخش راه روستایی اقدامات گسترده‌ای در دستور کار دارد که از جمله این اقدامات می‌توان به احداث پل با دهانه 30 متری در محور روستایی کنت به یعقوب‌محله اشاره کرد.
عرفانی بیان کرد: با توجه به قرار داشتن بارگاه امام‌زاده آقا سید رضا در این منطقه و تردد زائران بیشمار، با احداث پل مشکلات تردد و رفت‌وآمد زائران به‌ویژه در ایام اعیاد و مناسبت‌های مذهبی رفع شد.
رئیس اداره راه و شهرسازی بهشهر، ادامه داد: برای احداث پل در راه روستایی کنت این شهرستان اعتباری بیش از 3 هزار و 800 میلیون ریال اختصاص یافت.
وی در پایان گفت: 7 هزار و 863 کیلومتر راه روستایی موجود در مازندران وجود دارد که 375 کیلومتر آن در شهرستان بهشهر  واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار