کرمانشاه_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از امدادرسانی به بیش از ۱۰۴ هزار آسیب‌دیده در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۱۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 31 December 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، فرزین معتمدی ، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون یک هزار و ۲۳ مورد حادثه در سطح استان کرمانشاه به وقوع پیوسته که ۵۴ مورد آتش سوزی جنگل و مرتع، ۱۵ مورد برف و کولاک، ۶۳۳ مورد حوادث جاده‌ای، ۷۰ مورد خدمات حضوری، ۱۲ مورد خدمات مناسبتی، ۱۱ مورد دریایی-ساحلی، یک مورد رانش زمین، سه مورد رعد و برق، دو مورد ریزش آوار، ۱۰ مورد زلزله، ۵۵ مورد سیل و آب گرفتگی، ۳۹ مورد حوادث شهری، هشت مورد حوادث صنعتی و کارگاهی و ۱۱۰ مورد حوادث کوهستانی بوده است.

وی مجموع حادثه دیدگان را ۱۰۴ هزار و ۹۰۴ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۲۳ نفر بر اثر آتش سوزی جنگل و مرتع، یک هزار و ۱۲ نفر بر اثر برف و کولاک، دو هزار و۸۸ نفر بر اثر حوادث جاده‌ای، ۱۰۱ نفر خدمات حضوری، ۶۹ هزار و ۸۷۷ نفر از نظر مناسبتی، ۱۵ نفر به دنبال حوادث دریایی-ساحلی، ۱۰ نفر رعد و برق، یک نفر زلزله، ۳۱ هزار و ۴۹۸ نفر سیل و آب گرفتگی، ۱۱۰ نفر حوادث شهری، ۱۱ نفر صنعتی و کارگاهی و ۱۵۲ نفر کوهستانی دچار حادثه شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت: مجموع کل آسیب دیدگان را نیز طی این مدت ۱۰۴ هزار و ۷۶۴ نفر شامل ۲۳ نفر آسیب دیده بر اثر آتش سوزی جنگل و مرتع، یک هزار و ۱۲ نفر به دنبال برف و کولاک، ۱۹ هزار و ۷۶ نفر بر اثر حوادث جاده‌ای، ۱۰۱ نفر خدمات حضوری، ۶۹ هزار و ۸۷۷ نفر خدمات مناسبتی، پنج نفر بر اثر حوادث دریایی-ساحلی، ۱۰ نفر رعد و برق، شش نفر ریزش آوار، یک نفر زلزله، ۳۱ هزار و۴۹۷ نفر بر اثر سیل و آبگرفتگی، ۱۰۹ نفر به دنبال حوادث شهری، ۱۰ نفر صنعتی و کارگاهی و ۱۳۷ کوهستان بوده است.

معتمدی مجموع کل نجات یافتگان را ۵۶۸ نفر شامل ۵۱۴ نفر انتقالی و ۵۴ نفر سرپایی دانست و بیان کرد: از این تعداد ۱۰ نفر در حوادث آتش سوزی جنگل و مراتع، ۴۳۲ نفر بر اثر حوادث جاده‌ای، ۵۹ نفر به دنبال خدمات حضوری، سه نفر برف و کولاک، سه نفر خدمات مناسبتی، یک نفر رعد و برق، شش نفر سیل و آب گرفتگی، ۱۶ نفر حوادث شهری شامل ۱۵ نفر انتقالی و یک نفر سرپایی، پنج نفر صنعتی و کارگاهی و ۳۳ نفر بر اثر حوادث کوهستانی بوده است.

وی با بیان اینکه مجموع کل افراد اسکان داده شده ۸۲ هزار و ۲۱۷ نفر است، ادامه داد: ۵۶ نفر دچار برف و کولاک شدند، ۱۴ نفر خدمات حضوری و ۶۷ هزار و ۴۵۱ نفر که خدمات مناسبتی دریافت کردند، ۱۴ هزار و ۶۴۱ نیز که دچار سیل و آب گرفتگی شدند اسکان داده شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه مجموع افراد اسکان داده شده بر اثر حوادث شهری را ۵۵ نفر اعلام و عنوان کرد: خدمات امدادی در قالب هفت هزار و ۷۶۲ بسته مواد غذایی توزیع شده است.

این مسئول درباره عملیات امداد هوایی، افزود: طی ۹ ماه امسال با ۱۳ سورتی پرواز، ۲۰ ساعت و پنج دقیقه پرواز انجام و ۴۲ مورد حادثه دیدگان و ۱۲.۵ تن محموله انتقال داده شد.

معتمدی گفت: مجموع کل تیم‌های عملیاتی اعزام شده یک هزار و ۷۱۹ مورد و تعداد نیروهای عملیاتی هفت هزار و ۳۵۰ نفر بوده است.

وی خاطرنشان کرد: یک هزار و ۳۲ دستگاه آمبولانس در این مدت اعزام شده، هفت مورد عملیات اطفا حریق و ۷۸ مورد عملیات رها سازی انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت هلال احمر را چهار دقیقه و ۳۷ ثانیه دانست و افزود: همچنین میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه ۱۰ دقیقه و یک ثانیه و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای از آغاز تا پایان عملیات یک ساعت و سه دقیقه و ۵۲ ثانیه است.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار