سرمربی دلوارکشتی بوشهر:
سرمربی تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی بوشهر گفت: به دلیل مشکلات مالی فراوان، فقط با هدف حفظ سهمیه استان بوشهر درمسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان شرکت می کنیم.
کد خبر: ۸۰۹۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳ 22 August 2015
نرگس احمدی روز شنبه افزود: در ابتدا قصد تلاش برای عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان را داشتیم ولی با مشکلات مالی موجود تنها به بقا در لیگ برتر بانوان فکر می کنیم.

وی اضافه کرد: نزدیک به 50 درصد بازیکنان تیم دلوار کشتی از این تیم جدا شده اند که فاطمه آمینه برازجانی بازیکن ملی پوش تیم دلوار کشتی نیز از جمله این بازیکنان هستند.احمدی یادآورشد: بازیکنان این تیم درسال گذشته 20 تا 40 درصد مبلغ قرارداد خود را گرفته اند.

وی با اشاره به این که برای حضور موفق حداقل به سه میلیارد ریال کمک مالی نیاز داریم، ادامه داد: با توجه به بالا بودن آمار بازیکنان جدا شده و مشکلات مالی باید حداکثر تا دو روز آینده بازیکنان با قیمت پایین و مدنظر خود را جذب کنیم.

احمدی بیان کرد: دلوار کشتی جنوب 13 شهریور امسال در نخستین دیدار خود در بوشهر به مصاف تیم ملوان بندر انزلی خواهد رفت.

وی اظهارکرد: زمین تمرین مناسب نیز یکی از خواسته های اصلی تیم دلوار کشتی است که سال گذشته دراین مورد با مشکلات زیادی رو به رو بودیم.

احمدی یادآورشد: سال گذشته زمین شماره سه ورزشگاه شهیدی بهشتی را در اختیار داشتیم که این زمین نیز در بیشتر مواقع به دلیل حضور تیم های دو و میدانی و بیسبال، محل مناسبی برای تمرین نبود.

وی بیان کرد: به دلیل تخریب شدن دیوار زمین تمرین یاد شده تا ساعت 16 امکان تمرین در زمین یاد شده وجود نداشت.

سرمربی تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی بوشهر گفت: در برخی از مواقع که زمین های تمرین مناسبی پیدا می کردیم نیز به دلیل نبود هزینه های ایاب و ذهاب قادر به تمرین کردن نبودیم ولی با وجود این مشکلات تیم دلوار کشتی به رتبه ششم مسابقات دست یافت.

احمدی بیان کرد: تاکنون از سوی رییس هیات فوتبال استان بوشهر و اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر اقدامات مناسبی در این چند سال انجام شده ولی انتظار داریم با بیشتر شدن حمایت های آنها زمینه موفقیت برای تیم دلوار کشتی فراهم شود.

وی با اشاره به این که تیم دلوار کشتی تنها تیم لیگ برتری استان بوشهر در فوتبال بانوان است، افزود: از سال 86 تاکنون سرمربی این تیم هستم ولی مشکلات مالی آن در سال جاری بسیار بیشتر و سخت شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار