معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام از کاهش ۱/۵۸ درصدی طلاق در ایلام خبر داد و گفت: استان ایلام در بحث طلاق در سال‌های ۹۶ و ۹۷ در رتبه ۳۱ کشور قرار دارد.
کد خبر: ۸۰۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰ 29 December 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد نوذری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام، گفت:  استان ایلام در بحث طلاق با ۱/۵۸ درصد کاهش در سال‌های ۹۶ و ۹۷ در رتبه ۳۱ کشور قرار دارد.

وی افزود: همچنین در حوزه ازدواج نیز سال گذشته نسبت به سال ۹۶ استان ایلام ۱۳/۵ درصد کاهش داشته که باید دلایل این امر مهم مورد بررسی قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام تصریح کرد: از سال گذشته تاکنون دفتر اجتماعی استانداری ایلام با مشارکت ۲۵۰ سازمان مردم نهاد استان اقدام به برگزاری ۴۰۰ برنامه شامل تحکیم خانواده، پیشگیری از طلاق و آسیب‌های اجتماعی و ... کرده است.

وی ادامه داد: در راستای تجهیز مراکز اجتماعی فرهنگی در شهر ایلام و شهرستان ملکشاهی مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اختصاص یافته که در صورت تخصیص تا پایان سال اجرا خواهد شد.

نوذری عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های انجام شده دفتر اجتماعی استانداری ایلام راه اندازی دفتر تسهیل‌گری  در مناطق بانبرز، بانبور، سبزی آباد و کارخانه نمک در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی  است.

وی تصریح کرد: تعداد سازمان مردم نهاد در ایلام در سال‌جاری به ۴۷۰ مورد افزایش یافته است./ح

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار