کد خبر: ۸۰۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶ 24 December 2019
تابناک / محسن شیخ شعربافان در نشست مشترک مدیریت شهری که بمناسبت گرامیداشت ۲۷ آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه با حضور حجت الإسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه شهرستان لاهیجان ، جمعی از روحانیون به نام و پیشکسوت و تعدادی از روسای دانشگاههای لاهیجان ، رئیس و معاونت حوزه علمیه و شهردار لاهیجان در محل شورای شهر لاهیجان برگزار شد ، اظهار داشت : ۲۷ آذرماه یادآور عالمی شجاع و بصیر و نماد وحدت حوزه و دانشگاه به نام شهید آیت الله دکتر محمد مفتح است که در این عرصه با پیشگامی و جانفشانی نقش آفرینی جدی داشت و توانسته بود به خوبی از ظرفیت‌های وحدت حوزه و دانشگاه در راستای ترویج اهداف انقلاب اسلامی و به کار گیری جوانان انقلابی متدین و عالم حوزه و دانشگاه استفاده کند.
 
وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر مفتح واحترام به آن شهید والا مقام و همه عالمان حوزه و دانشگاه؛ این روز را به همه اساتید و دانشگاهیان تبریک عرض نمودند.
وی ضمن خیر مقدم به حجت الإسلام والمسلمین سلیمانی امام جمعه جدید لاهیجان اظهار داشت : جایگاه امام جمعه جایگاهی بس رفیع و خطیر است و این جایگاه برای خیلی ها دست نیافتنی است .
 
وی گفت : اعضای شورای شهر و شهردار لاهیجان بعنوان بازوان امام جمعه هستند و اموراتی را که به مردم مربوط است را با جان و دل پذیرا هستیم .
 
وی با ابراز خرسندی از حضور علمای فرهیخته و بزرگان علمی لاهیجان در جلسه شورای شهر این نشست را مایه مباهات دانست و ابراز امیدواری نمود با همدلی و همراهی کلیه مسئولین لاهیجان شاهد پیشرفت لاهیجان در کلیه امور فرهنگی ، علمی و اجتماعی باشیم .

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار