تابناک / نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان مهارت‌آموزی مددجویان کمیته امداد را موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: یادگیری مهارت‌های مختلف توسط مددجویان این نهاد باعث می‌شود که در اجرای طرح‌های اشتغالزایی موفق شوند.
کد خبر: ۸۰۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ 24 December 2019

تابناک / نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان مهارت‌آموزی مددجویان کمیته امداد را موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: یادگیری مهارت‌های مختلف توسط مددجویان این نهاد باعث می‌شود که در اجرای طرح‌های اشتغالزایی موفق شوند.

 

آیت‌الله رسول فلاحتی امروز با حضور در اداره‌کل کمیته امداد استان گیلان با اشاره به خدمات این نهاد به قشر محروم کشور اظهار داشت: میزان تأثیرگذاری و سطح خدمات کمیته امداد امام خمینی به‌حدی است که در برخی از کشورهای خارجی نیز به نیازمندان خدمات مختلف ارائه می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان مهارت‌آموزی مددجویان کمیته امداد را موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست و افزود: یادگیری مهارت‌های مختلف توسط مددجویان این نهاد باعث می‌شود که در اجرای طرح‌های اشتغالزایی موفق شوند.

فلاحتی کمیته امداد را نهادی در خدمت مستضعفان و نیازمندان معرفی کرد و ابراز داشت: خدمت کردن به محرومان و برطرف کردن مشکلات آنها موجب خوشنودی خداوند باری‌تعالی می‌شود و کارکنان کمیته امداد این مسیر الهی را در زندگی خود دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: شرط تأثیرگذاری تربیت در کودکان آشنا کردن آنها با اهل بیت(ع) است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: مسولان قضایی با هوشیاری مسائل اجتماعی را دنبال کنند

نماینده ولی‌فقیه در گیلان: مردم شبیخون دشمن در روزهای اخیر را با آگاهی ‌خنثی کردند

وی تصریح کرد: روستاییان در استان گیلان شرایط ایجاد شغل مانند نهال‌کاری و پرورش انواع حیوانات خانگی مانند اردک، ماهی و مرغ را دارند و کمیته امداد گیلان می‌تواند با استفاده از این ظرفیت و ارائه مشاوره‌های لازم جهت پیشبرد کارها به آنها کمک کند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه یاری رساندن به نیازمندان و محرومان موجب ارتقاء معنوی انسان می‌شود خاطرنشان کرد: کمیته امداد نمی‌تواند تمام مشکلات مددجویان خود را حل کند اما می‌توان با سعه‌صدر به مشکلات آنها گوش کرد تا از آسیب‌های اجتماعی در امان باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با ابراز تأسف از اینکه برخی کشاورزان گیلانی مجبور به فروش زمین خود می‌شوند بیان کرد: اراضی کشاورزی استان گیلان قابلیت کشت چندباره دارند و بایستی از این ظرفیت استفاده کرد.

رئیس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان عنوان داشت: کمیته امداد امام خمینی همواره در جهت تکریم نیازمندان و رفع خواسته‌های آنان تلاش کرده است و این همان چیزی است که قرآن و اهل بیت(ع) از مسلمانان انتظار دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار