هفته چهاردهم فصل نوزدهم فوتبال؛
سه تیم خوزستانی در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور برابر حریفان خود به میدان می‌روند.
کد خبر: ۸۰۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷ 09 December 2019

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور از امروزبه مدت دو روز برگزار می‌شود که تیم فولاد در روز نخست، پذیرای پارس جنوبی بوشهر است و تیم‌های صنعت نفت آبادان و نفت‌مسجدسلیمان نیز به ترتیب در روز دوم، رو در روی شاهین بوشهر و سایپا قرار می‌گیرند.

فولاد – پارس جنوبی

فولاد در حالی در هفته چهاردهم به مصاف پارس جنوبی می‌رود که با ۲۰ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی است و در صورت برد در این هفته و لغزش شهر خودرو، پرسپولیس و نفت آبادان می تواند جهش خوبی در جدول داشته باشد و خود را به صدر جدول نزدیک‌تر کند.

شاگردان نکونام به خوبی می‌دانند که این هفته چه بازی حساس خانگی برابر پارس جنوبی دارند و شاید طی هفته‌های اخیر فولاد چنین رقابت حساسی را نداشته است. فولاد برای بالانشینی در جدول باید سه امتیاز بازی را بگیرد تا خیال هوادارانش راحت شود.

پارس جنوبی نیز که با ۱۰ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی است و وضعیت خوبی ندارد، مطمئنا حریف آسانی برای شاگردان نکونام نیست ولی فولادی‌ها چاره‌ای جز برد در این دیدار برای نزدیک شدن به صدر جدول ندارند.

فولاد از ساعت ۱۶:۳۵ امروز پذیرای پارس جنوبی است.

شاهین بوشهر – صنعت نفت آبادان

آبادانی‌ها که در یکی از بهترین فصل‌های فوتبالی خود به سر می‌بردند؛ بازی‌های تماشاگرپسند و همراه با امتیاز را انجام داده‌اند. عملکردی که دوباره هیجان را به ورزشگاه تختی آبادان برگردانده است. البته این عملکرد خوب، در حالی بوده است که باشگاه نفت آبادان با مشکل مالی جدی مواجه است و تاکنون به بازیکنان خود پرداختی نداشته است.

آبادانی‌ها با برد برابر گل‌گهر سیرجان و صعود به رده پنجم جدول به بازی با شاهین‌ بوشهر رسیده‌اند. دیداری که کسب سه امتیاز آن برای شاگردان اسکوچیچ از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا نفتی ها با این برد، ۲۵ امتیازی می‌شوند و در صورت لغزش سپاهان، شهرخودرو و پرسپولیس، تا رده دوم جدول هم‌ می‌توانند پیش بروند. جایگاهی که می‌تواند روز خوبی را برای هواداران این تیم رقم بزند.

اگرچه شاهین‌ بوشهر در حال حاضر پنج امتیازی و قعرنشین است ولی نمی‌توان گفت که آبادان کار آسانی برابر این تیم دارد زیرا بوشهری‌ها در این بازی هدفی جز برد و سر و سامان دادن به وضعیت خود در جدول ندارند. برد در این دیدار ضامن خوشبختی نفت‌آبادان در هفته چهاردهم لیگ است.

نفت آبادان از ساعت ۱۶:۳۰ روز سه‌شنبه در دیداری خارج از خانه رو در روی نماینده بوشهر قرار خواهد گرفت.

نفت‌مسجدسلیمان – سایپا

نفت که در حال حاضر به همراه سپاهان رکورد ۱۳ هفته شکست‌ناپذیری در لیگ نوزدهم را در اختیار دارد، برای رسیدن به این مهم با سختی‌های بسیاری دست و پنجه نرم کرده است. نفت که سال گذشته گزینه سقوط به لیگ یک بود، امسال روزهای خوب و توام با موفقیت را برای هواداران خود رقم زده، تا جایی که این‌ روزها نفتِ تارتار سر زبان‌ها است.

نفت‌مسجدسلیمان که در لیگ نوزدهم برابر تیم‌های بزرگ و مدعی، مقتدر ظاهر شده است، به موفقیت در ادامه لیگ و حتی شگفتی‌سازی بسیار خوشبین است.

نفت برای تداوم این موفقیت، این هفته باید به مصاف سایپایی برود که در رده سیزدهم قرار دارد. این تیم نیز برای رهایی از رده‌های پایینی جدول به برد برابر نفت، نیاز مبرم دارد.

نفت مسجدسلیمان از ساعت ۱۶:۳۵ روز سه‌شنبه از تیم سایپا پذیرایی می‌کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار