آیت‌الله مجتهد شبستری:
نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی گفت: آمریکا مصداق عینی استکبار و دشمن اصلی ایران است که با تمام توان راه نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آمریکا را خواهیم بست.
کد خبر: ۸۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 21 August 2015

به گزارش تابناک تبریز آیت‌الله محسن مجتهدشبستری ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تبریز، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش برخی ‌بعد از مذاکرات برای باز کردن مسیر نفوذ آمریکا در ایران، اظهار داشت: آمریکا مصداق عینی استکبار و دشمن اصلی ایران است و با تمام توان راه نفوذ سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آن را خواهیم بست.

وی با بیان اینکه دشمن با ایجاد اختلاف در بین دولت‌ها و ملت‌های مسلمان، قصد نفوذ و دخالت در کشورهای اسلامی را دارد، تصریح کرد: با حفظ وحدت، آگاهی و بصیرت، دست دشمن را خوانده و از تفرقه‌افکنی دشمن جلوگیری می‌کنیم.

امام جمعه تبریز در ادامه، با یادآوری 31 مردادماه به‌عنوان روز صنایع دفاعی، خاطرنشان کرد: ایران اسلامی با عمل به آیه «وَأَعِدُّواْ لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ» در عرض 37 سال بعد از انقلاب، پیشرفت‌های خوبی برای دفاع از ایران اسلامی داشته است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی، مهم ترین فواید پیشرفت دفاعی را بازدارندگی عنوان کرد و گفت: توان موشکی ایران حتی در دفاع مقدس هم بازدارنده عمل کرد، به‌طوری‌که پس از شلیک چند موشک از ایران، صدام حملات هوایی و بمباران شهرها را متوقف کرد.

آیت‌الله شبستری با تاکید بر اینکه نظام سلطه از توانمندی موشکی ایران هراس دارد، تصریح کرد: دشمن تمام تلاش خود را می‌کند تا موشک‌های مختلف، از جمله موشک بالستیک در ایران تولید نشود.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه قابلیت‌های دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران، حفظ خواهد شد، اظهار داشت: مسئولان اجازه ندارند به بهانه بازرسی، راه نفوذ بیگانگان به صنایع دفاعی را باز کرده و توسعه این صنعت را متوقف کنند.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار