کد خبر: ۸۰۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۰ 26 November 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری فارس از سی‌سخت، جایگاه سوخت سی‌ان‌جی شهر سی‌سخت بعد از مدتها انتظار با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشدار، فرمانده سپاه، نیروی انتظامی وجمعی از مدیران شهرستان توسط علی فرد شهردار سی‌سخت رسما شروع به کار کرد.

علیار علیپور فرماندار دنا ضمن ابراز خرسندی نسبت به راه‌اندازی پمپ گاز گفت: در این شرایط حساس و با توجه به سهمیه بندی بنزین، پمپ گاز می‌تواند کمک بسیار بزرگی به مردم شهر سی‌سخت باشد که این مرکز سی‌ان‌جی رسما شروع به کار و آماده سرویس دهی به همشهریان است.

علیپور یاد آور شد: از قبل هم پیگیر مشکل پمپ گاز بودیم ولی با انتصاب دکتر فرد به عنوان شهردار سیسخت این پیگیری ها به جدتر شد و با مسوولین استانداری به خصوص فیلی معاون عمرانی استاندار رایزنی‌هایی انجام شد و به نتیجه رسیدیم که امروز هم شاهد بازگشایی و راه اندازی پمپ گاز هستیم و امیدوارم این همدلی در بین مسوولان بیشتر شود تا شاهد هر چه بیشتر پیشرفت شهرستان شویم و با اولویت رفع مشکل و نیازهای مردم مشکلات را برطرف کنیم.

حجت الاسلام ناصر مصباح نژاد امام جمعه شهر سی‌سخت هم ضمن خیر مقدم به دعوت شدگان  گفت: در هفته پرخیر و برکت بسیج هستیم که جا دارد در همین جا از شهردار بسیجی و جهادی دکتر فرد تشکر کنم که نشان داد روحیه و تفکر بسیجی دارد و توانست در همین ابتدای کار با این همه مشکلات پمپ سی ان جی را برای رفاه حال همشهریان راه اندازی کند.

امام جمعه سی‌سخت در ادامه افزود: در کشور ظرفیت کم نداریم و ظرفیت ها فراوان است، کشوری داریم که یک درصد جمعیت جهان  و17 درصد منابع جهان را داریم ولی مشکل ما در مدیریت‌هاست که اگر مدیریت‌ها بسیجی، جهادی و همراه با تقوا باشد هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

حجت‌الاسلام مصباح‌نژاد گفت: یکی از دغدغه‌های من پیگیری مشکل سی‌ان‌جی و رفع مشکل آن بود که به همت شهردار توانمند و جهادی و همکاری مسوولان این امر اتفاق افتاد و یکی از خاصیت های کار امروز این است که با توجه به اجرای طرح هدفمند سازی مصرف سوخت، دکتر فرد خیلی به موقع این کار را انجام دادند و درخواستم این است که این کار استمرار داشته باشد و این سی ان جی همیشه به همشهریان خدمات بدهد.

در پایان این مراسم جهت قدردانی و ارج نهادن به زحمات  تعدادی از کارگران زحمت کش شهرداری هدایای نقدی همراه با لوح تقدیر از سوی شهرداری اهدا شد و به همه خودروهایی که برای دریافت گاز به پمپ  سی ان جی مراجعه کرده بودند گاز رایگان ارائه شد.


 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار