از طرف فرمانده بسیج سپاه شهرستان صورت گرفت:
سرهنگ شاهینی از همه مردم و اصناف شهرستان بویراحمد ، جهت حضور در گردهمایی ۱۰ هزار نفری شکوه و اقتدار بسیجیان این شهرستان دعوت کرد.
کد خبر: ۸۰۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ 25 November 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرمانده بسیج سپاه بویراحمد در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت : بسیج مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.
سرهنگ روح الله شاهینی ، افزود : قبل از اتقلاب بسیاری از امور کشور ما از بیرون تصمیم گیری می شد اما پس از انقلاب و به برکت رهبری هوشمندانه امام (ره)  و پس از رحلت اما ، رهبری رهبر معظم انقلاب و حضور مقتدرانه مردم ، مسئولان و بسیجیان  این رویه از بین رفت .
شاهینی گفت : پس از انقلاب تشکیل بسیج و فعالیت های مخلصانه آن توانست در بسیاری از حوزه ها موفقیت های خوبی برای نظام اسلامی به ارمغان آورد.
سرهنگ شاهینی با اشاره به شرایط روز جامعه ، ادامه داد : کشور برای رسیدن به قله های پیشرفت و توسعه نیازمند تفکر بسیجی یعنی تلاش مضاعف ، خدمت بی منت و کار بدون چشم داشت است.
دعوت بویراحمدی ها به گردهمایی ده هزارنفری اقتدار

وی افزود : بسیج در حوزه های اقتصادی ، کشاورزی ، فرهنگی ، اجتماعی و بسیاری موارد دیگر ، اقدامات مهم و تاثیرگذاری در جهت محرومیت زدایی انجام داده است و در دست اقدام دارد.
شاهینی تصریح کرد: آبرسانی به ۹ روستای "چین" بویراحمد، احداث کانال کشاورزی، ساخت دیوار حایل، ساخت خانه عالم، ساخت حسینیه، احداث چمن مصنوعی و استخر شنا و سخت ۱۰ سالن ورزشی از جمله خدمات بسیج در سطح شهرستان بویراحمد است که یا به بهره برداری رسیدند و یا در آینده نزدیک به بهره برداری می رسند.
فرمانده سپاه بویراحمد با اشاره به ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج ادامه داد : گردهمایی شکوه و اقتدار بسیجیان شهرستان با حضور ۱۰ هزار نفر از آحاد مردم ساعت ۹ صبح ۵ آذر در مصلی نماز جمعه یاسوج برگزار خواهد شد.
سرهنگ شاهینی افزود : در این گردهمایی بسیجیان از همه گروه های مردمی از جمله بازاریان ، مسئولان ، فرهنگیان ، دانش آموزان و دیگر اقشار بسیجی حضور خواهند داشت .
سرهنگ شاهینی در ادامه از همه مردم شهرستان بویراحمد برای حضور در این گردهمایی دعوت کرد.
لازم به توضیح است بنابر گفته فرمانده سپاه شهرستان بویراحمد ، سخنران این مراسم حسین کلانتری ، استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار