سرمریی تیم استقلال تهران که به دلیل سفر زمینی به مازندران برای بازی برابر تیم نساجی قائمشهر در هفته یازدهم به کنفرانس خبری پیش از بازی نرسید، پازل عدم حضور سرمربیان تیم مهمان را در این کنفرانس خبری تکمیل کرد.
کد خبر: ۷۹۹۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵ 24 November 2019

استراماچونی چهارمین سرمربی تیم مهمان در قائمشهر است که در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیم های رقیب نساجی با خبرنگاران به دلیل تاخیر و یا هر بهانه دیگری شرکت نمی کند و همچنان خبرنگاران مازنی را دست خالی راهی خانه هاشان می کند.
پیش از این هیات فوتبال استان مازندران زمان مصاحبه پیش از بازی سرمربی استقلال تهران با خبرنگاران را ساعت ۱۶.۳۰ دقیقه عصر امروز در سالن هیات فوتبال شهرستان قائمشهر در حاشیه استادیوم شهید وطنی این شهر اعلام کرده بود که نه تنها استراماچونی که رضا مهاجری سرمربی نساجی نیز به دلیل کسالت در این مصاحبه شرکت نکرد و حسن بادامکی پاسخگوی خبرنگاران بود.
پیش از این سرمربیان تیم های شهر تراکتورسازی تبریز، صنعت نفت آبادان و پیکان تهران تیم های مهمان مردم قائمشهر در رقابت های لیگ برتر بودند که در کنفرانس خبری پیش از مسابقه شرکت نکردند.
این در حالیست که طبق دستورالعمل فدراسیون فوتبال ایران حضور سرمربیان تیم ها در کنفرانس خبری پیش و پس از دیدارهای لیگ برتر و لیگ یک اجباری است و سرمربیان خاطی با جریمه نقدی در این ارتباط مواجه می شوند.
در سال گذشته نیز ۷ سرمربی تیم های لیگ برتری مهمان نساجی در کنفرانس خبری پیش از مسابقه در برابر خبرنگاران مازنی شرکت نکردند.
تیم های استقلال تهران و نساجی قائمشهر از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر عصر فردا دوشنبه چهارم آذرماه به مصاف هم می روند و استقلال هم اکنون با ۱۸ امتیاز از ۱۰ بازی در رده چهارم و نساجی قائمشهر با همین تعداد بازی و ۱۱ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.
بازیکنان تیم استقلال تهران با ۲ دستگاه اتوبوس ساعت ۱۴.۳۰ دقیقه عصر امروز تهران را به مقصد مازندران و شهر قائمشهر ترک کردند و طبق آخرین خبرها این تیم ساعت ۲۲ امشب وارد قائمشهر می شود و طبق روال سنوات گذشته در یکی از هتل های اطراف این شهر اقامت می کنند.
در حالی که حداقل چهار ساعت تا حضور تیم استقلال به شهر قائمشهر زمان باقی است، گزارش ها حاکیست که تعدادی از هواداران آبی پوشان از حالا برابر هتل محل اقامت آبی پوشان به انتظار حضور کادر فنی و بازیکنان این تیم نشستند تا با آنها عکس یادگاری بگیرند./ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار