کد خبر: ۷۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲ 25 February 2015

به گزارش تابناک ارومیه، امسال به مناسبت دهه مبارک فجر ، شهرداری ارومیه در اقدامی ابتکاری ،ماکت هواپیمایی که امام خمینی(ره) مسافر آن بودند و با آن هواپیما قدم به وطن گذاشتند ،طی مراسم باشکوهی در میدان انقلاب(ایالت سابق) ارومیه نصب و رونمایی شد.

استقرار این ماکت در یکی از میادین مرکزی شهر،با استقبال مردم روبرو شد و مردم در کنار این ماکت عکس یادگاری میگرفتند.

ماکت مذکور طبق گفته مسئولین ،بیش از چند میلیون هزینه در پی داشت.دهه فجر به پایان رسید و نمادهای ان دهه مبارک کم کم از شهر برداشته شد.ماکت مذکور نیز از وسط میدان جمع آوری شد.اما اکنون این ماکت کجاست؟

این ماکت که میتوانست در سالهای بعد به شکلهای مختلف قابل استفاده باشد ،بصورت قطعه قطعه شده و در مقابل سازمان دفاع مقدس به حال خود رها شده است و دیگر قابل استفاده نیست و پس از مدتی هم از آن محل نیز برداشته شده و از بین خواهد رفت.

به نظر میرسد که برخی عملکردهای مسئولین از روی رفع تکلیف بوده و پس از انجام کار ،دیگر به آن کار و عملکرد فکر نمیکنند.همه مردم میدانند که ساخت چنین ماکتی هزینه بر است. و همه میدانند که این هزینه از بیت المال خرج میشود.حال بی اعتنایی به چنین هزینه ایی و از بین بردن آن هر بیننده ایی را متاثر کرده و به فکر فرو میبرد.که چرا مسئولین ما اینقدر که به فکر حفظ و نگهداری اشیاء شخصی خود هستند به فکر حفظ بیت المال نیستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار