دهمین دوره جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی ساعتی قبل با معرفی و تجلیل از برگزیدگان بخش‎‎های مختلف جشنواره در یزد به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۷۹۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲ 20 August 2015
به گزارش تابناک یزد آیین اختتامیه دهمین دوره جشنواره ملی مستند و فیلم کوتاه رضوی عصر امروز با حضور "حجت الله ایوبی" رییس سازمان سینمایی کشور، "علیرضا تابش" مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی و مسئولان استان یزد در سالن شهید عباسپور برگزار شد.

در این مراسم آثار برگزیده دو بخش مستند و داستانی جشنواره از سوی هیات داوران جشنواره که متشکل از  مهتاب کرامتی، حمید نعمت الله، هومن بهمنش، نرگس آبیار، فرهاد مهران فر و محمد آفریده  معرفی و با حضور مسئولان تجلیل شدند.

هیات داوران در بخش مستند، تندیس زرین جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 40 میلیون ریال را به فیلم "بخشش مریم" به کارگردانی "مهدی شبانی" تقدیم کرد.

در این بخش فیلم "دست به مهره" به کارگردانی "سید وحید حسینی" و "سپیده" به کارگردانی "عباس سندی" به ترتیب رتبه‏‏های دوم و سوم این بخش را کسب کردند و حائز دیپلم افتخار و جایزه‎‎های نقدی 30 و 20 میلیون ریال شدند.

جایزه ویژه هیات داوران بخش مستند به فیلم مستند "شکاف" به کارگردانی "محمدرضا مجلسی" با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ 10 میلیون ریال اعطا شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار