الهام امیری در گفتگو با تابناک:
کتابدار روستای کندوله شهرستان صحنه گفت:با توجه به اینکه متوجه شدیم سود حاصل از فروش محصولات، تنها نصیب واسطه ها می شد تصمیم گرفتیم با کمک بانوان و دانشجویان بین خریداران و فروشندگان اتصال ایجاد کنیم.
کد خبر: ۷۹۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۵ 10 November 2019

الهام امیری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهارکرد: با توجه به اینکه امسال  سال رونق تولید بود و مقام معظم رهبری بر اشتغال زایی تاکید فراوان داشتند و کتابخانه ها پایگاه فرهنگی منطقه محسوب می‌شوند و تنها جایی است که  تمام اقشار  به آن مراجعه و مورد توجه ویژه قرار دارد.

وی افزود:در منطقه گروهی با همراهی بانوان به اسم گروه کارآفرین تشکیل دادیم که محصولاتشان را درهمه  زمینه خشکبار مثل گردو، کشمش، بادام و آلو در معرض فروش گذاشته که در فروش این محصولات، واسطه ها بیشترین سهم را می برند. فروشنده و خریدار هم سهم اندکی دارند.

امیری با بیان اینکه ما تلاش کردیم فروشنده ها و خریداران به سهم خود برسند، اظهار کرد: یک گروه در فضای مجازی تشکیل دادیم که در آن محصولات معرفی می‌شد و با کمک جهاد کشاورزی شهرستان و وامی که از کمیته امداد دریافت کردیم. و یکی از بانوان فعال را برای بسته بندی محصولات به استخدام گرفته و از دانشجویان هم برای همکاری استفاده کردیم.

کارآفرین کرمانشاهی تاکید کرد: یکی از دانشجویان مسئولیت انتقال محصولات به استان ها و شهرهای همجوار را بر عهده گرفته  تا محصولات را تحویل دهد و به این ترتیب خریدار و فروشنده را به یکدیگر معرفی می کنیم و در زمینه فروش محصولات جهش خوبی را ایجاد کردیم.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه استان کرمانشاه در بحث بیکاری رتبه بالایی دارد این را می طلبد که مردم با کمی فکر و ایجاد خلاقیت می توانند اشتغالزایی ایجاد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار