رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اعلام کرد که راهپیمایی امسال ۱۳ آبان در کلانشهر شیراز همزمان با سایر نقاط کشور از میدان شهدا، چهارراه پیروزی به طرف بست شهید آیت‌الله دستغیب در خیایان ۹ دی و میدان شاهزاده قاسم، خیابان حضرتی و در نهایت خیابان ۹ دی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ 02 November 2019

تابناک فارس به نقل از ایسنا: حجت‌الاسلام محمد رضایی شنبه ۱۱ آبان در یک کنفرانس خبری به تشریح ویژه برنامه‌های جانبی ۱۳ آبان در شیراز و سایر نقاط استان فارس پرداخت و گفت: اجرای بیش از یکهزار برنامه‌ فرهنگی در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ۷۶ نقطه استان پیش‌‎بینی شده است.

او سخنران مراسم ۱۳ آبان در شیراز را حشمت‌الله قنبری از چهره‌های رسانه‌ای، مورخ و استاد دانشگاه معرفی کرد و با بیان اینکه شعار امسال "استکبار ستیزی و مقاومت اسلامی، سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا" نامگذاری شده است، افزود: از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده در این روز نواختن زنگ ضد استکبارستیزی در مدارس استان است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس عنوان کرد: برگزاری همایش مرگ بر آمریکا در دانشگاه‌ها، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و تشکیل زنجیره انسانی در مدارس از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در آیین گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان در شیراز است.

رضایی با بیان اینکه تهیه و توزیع پوستر و پلاکاردها، برگزاری مسابقات قرآنی از دیگر برنامه‌هایی است که برای این روز تدارک دیده شده است، از خدمات رسانی اتوبوس‌های رایگان در این روز اطلاع داد.

او همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یوم‌الله ۱۳ آبان یادآور سه رویداد مهم و تاریخی برای مردم ایران است، اظهار کرد: طبق سال‌های گذشته راهپیمایی ضداستکباری روز دانش‌آموز با حضور مردم انقلابی، اساتید دانشگاه، طلاب حوزه علمیه، دانشجویان و دانش آموزان در استان فارس برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس یادآور شد: مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شیراز با قرائت قرآن و اجرای گروه سرود دانش‌آموزی صبح روز دوشنبه ۱۳ آبان ساعت ۹ صبح برگزار می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار