قاسم عازمی در گفتگو با تابناک :
معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه از ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر، تجهیز و نوسازی خوابگاه های دانشجویی رازی استان خبر داد ‌.
کد خبر: ۷۹۳۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 31 October 2019

قاسم عازمی در گفت و گو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: با توجه به فرسودگی بعضی از سراها سال گذشته ۲۹ میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز و نوسازی سیستم گرمایش و سرمایش، ساخت اتاق گیت کنترل تردد، نصب پله فرار، تعویض درب و پنجره سراها به دوجداره و.... اختصاص دادیم .

وی خاطر نشان کرد:در حال حاضر ۲۱ خوابگاه یا سرای دانشجویی در دانشگاه رازی برپا است که ۴۲۳۸ دانشجوی غیربومی در سراهای دانشجوی اسکان دارند و در شرایط فعلی تمامی دانشجویان دختر غیربومی روزانه، شبانه و دانشجویان پسر روزانه این دانشگاه را تحت پوشش خوابگاهی قرار دارند.

معاون دانشجویی دانشگاه رازی کرمانشاه افزود: امسال در سراهای دانشجویی فضا‌های ورزشی همچون زمین چمن مصنوعی و سالن ورزشی احداث و برخی نیز در حال راه اندازی است .

عازمی ابراز داشت:در حال حاضر سرانه فضای ورزشی روباز در دانشگاه رازی برای هر دانشجو ۱.۳۰ متر و سرانه فضای ورزشی سرپوشیده ۱.۱۴ متر است که نسبت به چندسال گذشته افزایش قابل توجهی داشته است.


معاون دانشجویی دانشگاه رازی در پایان افزود: روزانه نزدیک به ۱۰ هزار پرس غذا با قیمت مناسب بین دانشجویان این دانشگاه توزیع می‌شود که از نظر کیفی نسبت به سایر دانشگاه‌های کشور وضعیت خوبی داریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار