فعال سیاسی گفت: طبق مذاکرات جامعه روحانیت مبارز با اعضای شورای ائتلاف راهبردی اصولگرایان مقرر شد که بعضی احزاب اصولگرا در شورا حضور داشته باشند.
کد خبر: ۷۹۱۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۹ 26 October 2019

حضور احزاب اصولگرا مختلف در شورای ائتلاف با رایزنی جامعه روحانیت/ در محافل اصولگرایی بحثی از احمدی نژاد نیست

به گزارش تابناک سمنان: سید کمال سجادی دبیر کل جامعه اسلامی کارمندان در گفت‌و‌گو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درمورد تعیین سخنگوی شورای ائتلاف راهبردی اصولگرایان و رئیس ستاد انتخاباتی اظهار کرد: اعضای شورای ائتلاف به صورت پراکنده تصمیمات و اخبار این شورا را مطرح می کنند، مانند آقایان حبیب اله بوربور، محمد حسینی و غلام علی حداد عادل.

او با بیان اینکه شورای ائتلاف راهبردی تا کنون فردی را به صورت رسمی به عنوان سخنگو اعلام نکرده است، گفت: دلیل عدم انتخاب سخنگو این است که احزاب اصولگرایی که در شورا نبودند به دنبال عضویت در شورا هستند.

فعال سیاسی اصولگرا درمورد ورود احزاب مختلف در شورای ائتلاف راهبردی تصریح کرد: طبق مذاکرات جامعه روحانیت مبارز با اعضای شورای ائتلاف راهبردی اصولگرایان مقرر شد که بعضی احزاب اصولگرا مانند جامعه کارمندان اسلامی در شورا حضور داشته باشند زیرا این نوع احزاب پر مخاطب هستند و در صورت عدم حضورشان در شورا نقصان ایجاد می شود.

سجادی درباره ورود احمدی نژاد به شورای ائتلاف راهبردی اصولگرایان تاکید کرد: در جلساتی مانند جلسه جامعه روحانیت مبارز بحثی راجع به حضور احمدی نژاد در شورا نشده، اما سیاست کلی اصولگرایان این است که همه اصولگرایان زیر یک چتر باشند.

او با بیان اینکه جبهه پایداری از طریق رایزنی های صورت گرفته وارد شورای ائتلاف شد، گفت: اینکه شورای ائتلاف در عمل تا چه حد موفق شود، اصولگرایان را زیر یک چتر جمع کند در روز های آتی مشخص خواهد شد.

 

فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: اصولگرایان با توجه به وضعیت اصلاح طلبان و دولت معتقدند فرصت خوبی است که با انسجام و متحد وارد انتخابات شوند تا بتوان مردم را به آینده امیدوار کرد، به طور کلی معتقدم اصولگرایان باید در عمل متحد و منسجم باشند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح کرد: با توجه به اینکه جامعه روحانیت مبارز فعال شده و در حال ایفای نقش داروی میان اصولگرایان است، امیدوارم اصولگرایان در انتخابات آتی به نتیجه مطلوب برسند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار