هشت نفر از خادمان رضوی روزسه شنبه از طریق فرودگاه عسلویه وارد استان بوشهر شدند و مورد استقبال مدیران شرکت های منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شماری از مسوولان این استان قرار گرفتند.
کد خبر: ۷۹۰۳۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 18 August 2015
دبیربرگزاری هشتمین جشن ملی مردمی زیرسایه خورشید دراستان بوشهر درحاشیه این آیین درجمع خبرنگاران گفت: جشن های زیرسایه خورشید درهمه 9 شهرستان این استان با حضور خادمان رضوی برگزار می شود.

اکبر قایدی افزود: امسال 140 برنامه فرهنگی درجشن های زیرسایه خورشید دراستان بوشهر اجرا می شود.

وی اضافه کرد: آیین استقبال از خادمان رضوی در شهر بوشهر روز میلاد امام رضا (ع) از میدان قدس تا مصلای جمعه این شهر برگزار خواهد شد.دبیر برگزاری هشتمین جشن ملی مردمی زیر سایه خورشید دراستان بوشهر گفت: حجت الاسلام محمدکاظم راشد یزدی نیز به عنوان سخنران مراسم اصلی جشن زیرسایه خورشید در بوشهر است.

قایدی اضافه کرد: در جشن زیر سایه خورشید بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری، حجت الاسلام محمدکاظم راشد یزدی و مهدی طارمی بازیکن بوشهری پرسپولیس تجلیل می شوند.

وی در ارتباط با دلیل انتخاب مهدی طارمی برای تجلیل بیان کرد: تجلیل از این بازیکن به منظور گرامی داشت اقدام سال گذشته وی برای هزینه کردن بخشی از مبلغ قراردادش برای امور خیریه است.قایدی ادامه داد: همچنین جشن سادات رضوی نیز جمعه این هفته در بوشهر برگزار می شود که تمامی امور مربوط به برگزاری آن را خود سادات عهده دار شده اند.

وی اضافه کرد: با توجه به انتخاب شهید نادر مهدوی به عنوان شهید شاخص کشور در سال 94 با حضور در روستای بحیری و اجرای برنامه یاد این شهید را نیز گرامی می داریم.

وی یادآور شد: استان بوشهر درسال گذشته در سه مورد از هفت شاخص ارزیابی برگزاری جشن های زیرسایه خورشید کشور موفق به کسب رتبه نخست شده و در مجموعه نیز به عنوان نخستین استان کشور برای برگزاری جشن زیرسایه خورشید معرفی شد.

قائدی بیان کرد: سال گذشته 30 هزار بسته متبرک آستان امام رضا (ع) در بین مردم استان بوشهر توزیع شد که این تعداد برای امسال 45 هزار بسته خواهد بود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار