کد خبر: ۷۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۴ 25 February 2015
رئیس شورای اسلامی شهرستان نکا گفت: ورود کامیون به داخل شهر نکا به‌زودی ممنوع می‌شود و این طرح با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.
محمدعلی باقری در گفت‌وگو با فارس درباره ممنوعیت ورود کامیون به داخل شهر نکا که از مصوبات گذشته شورای ترافیک شهرستان بوده است، اظهار کرد: این مصوبه توسط شورای ترافیک تایید شد اما اجرای آن به‌طور کامل انجام نشد که با دستور فرماندار نکا این طرح به‌زودی با قوت در سطح شهر نکا عملیاتی می‌شود و ورود هر نوع کامیون به داخل شهر نکا ممنوع می‌شود.

وی افزود: شهرستان نکا از جمله شهرستان‌های مازندران است که از مشکل ترافیکی در شهر رنج می‌برد که رفع این مشکل نیازمند همراهی مردم و مسئولان، فرهنگ‌سازی مناسب، تعامل همه‌جانبه و اراده جمعی در این زمینه است.

باقری با بیان اینکه پارک خودرو در خیابان‌ها و معابر، ورود کامیون‌ها به داخل شهر، عدم وجود پارکینگ مناسب و ... از جمله مشکلاتی است که در حوزه شهرستان نکا موجب بروز مشکلات ترافیکی شده است، یادآور شد: در همه این موارد رایزنی‌های مختلف با مسئولان مربوطه انجام شده است و در حال بررسی و اقدام است.

رئیس شورای شهرستان نکا گفت:‌ رفع معضل ترافیکی علاوه بر سامان دادن به رفت‌وآمدها در شهر و کاهش مشکلات ناشی از آن در زیبایی شهر نیز موثر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

باقری با اشاره به اجرای مناسب مصوبه حمل ماشین با جرثقیل در اماکن ممنوعه‌ای که اعلام شد، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح توسط راهور، بسیاری از مشکلات ترافیکی شهر را سروسامان داده است اما مشکل فعلی مردم و اظهار گلایه‌مندی آنان از نرخ بالای خودروهای حمل با جرثقیل است که امیدواریم رفع شود.

وی افزود: در جلسه شورای ترافیک نکا پیشنهاد دادم که حمل ماشین با جرثقیل که در حال حاضر توسط راهور انجام می‌شود به شهرداری واگذار شود تا با کاهش قیمت حمل آن به پارکینگ به نصف قیمت فعلی، مشکلات مردم در این رابطه حل شود.

رئیس شورای شهرستان نکا درباره ممنوعیت ورود کامیون به داخل شهر نکا که از مصوبات گذشته شورای ترافیک شهرستان بوده است، ادامه داد: این مصوبه توسط شورای ترافیک تایید شد اما اجرای آن به‌طور کامل انجام نشد که با دستور فرماندار نکا این طرح به‌زودی با قوت در سطح شهر نکا عملیاتی می‌شود و ورود هر نوع کامیون به داخل شهر نکا ممنوع می‌شود.

باقری گفت: سامان‌دهی مسافرکش‌های سواری در نکا نیز از جمله دغدغه‌های مهم ماست که در این رابطه نیز با تمام توان ورود پیدا کرده‌ایم و با برگزاری جلسات متعدد با مسئولان امر و نمایندگان مسافرکش‌ها در نظر داریم تا این کار با نظارت بیشتری انجام شده و رانندگان در این بخش شناسایی و شناسنامه‌دار شوند و اقدام به مسافرکشی کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار