فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: تضعیف ارزش‌های انقلاب اسلامی از جمله دفاع مقدس و بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به آن‌ها توطئه جدید دشمن است.
کد خبر: ۷۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 18 August 2015
سردار بهمن ریحانی در مراسم سالروز بزرگداشت حماسه آزادسازی شهر پاوه که  در تالار امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران در وضعیت حساسی قرار دارد، اظهار داشت: توطئه جدید دشمن بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه به شرایط حساس و سرنوشت ساز ایران در مقطع کنونی اشاره کرد و افزود: حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی از ایجاد آن دشوارتر است که مقام معظم رهبری این مرحله از تاریخ را پیچ خطرناک انقلاب عنوان کرده‌‌اند و باید آن را مدیریت کرد.  

سردار ریحانی با بیان اینکه دشمن سعی دارد در تمام کشور به‌ویژه مناطقی همچون پاوه حس بی‌تفاوتی نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ایجاد کند، گفت: در دوران دفاع مقدس سراسر ایران در مقابل دشمن ایستادگی کردند اما بسیاری از مناطق مرزی همچون پاوه با وجود مشکلات بسیار و تسلط دشمن ایستادگی کرده و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کردند.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: از آنجا که دشمن از ایستادگی و مقاومت ملت ایران و اهمیت آن آگاه شده است به دنبال اجرای فتنه جدیدی برای تضعیف آن‌ها است.

سردار ریحانی با اشاره به اینکه حوادث تاریخ نشان‌‌دهنده ولایت‌پذیری و تبعیت مردم کرد از ولایت فقیه در هر شرایطی است، خاطرنشان کرد: مادامی که نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی و اعتقادات خود پایبند باشیم به طور قطع توفیقات بسیاری را کسب می‌کنیم.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه افزود: شهرستان پاوه به عنوان محور اورامانات و دارای جغرافیای لطیف در دروان دفاع مقدس مشکلاتی را متحمل شده و جوانان بسیاری به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

سردار ریحانی با بیان اینکه دشمن در سال‌های بعد از انقلاب برای تضعیف آرمان‌های انقلاب از هیچ اقدامی دریغ نکرده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران با وجود مشکلات بسیار با پایداری و مقاومت مردم و عنایت پروردگار به سرعت در حال پیشرفت است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار