در هشتمین دوره از مسابقات کیوکوشین کاراته – ماتسویی استان مازندران در رده سنی نونهالان و نوجوانان، تیم منتخب تنکابن با 11 مدال طلا قهرمان شد.
کد خبر: ۷۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷ 18 August 2015
به گزارش تابناک نقل از بلاغ هشتمین دوره مسابقات کیوکوشین کاراته – ماتسویی استان مازندران در رده سنی نونهالان و نوجوانان در شهرستان تنکابن برگزار شد.
در این مسابقات که به مناسبت گرامیداشت شهید شعبانی و با شرکت 10 تیم از استان مازندران در سالن والیبال تربیت‌بدنی شهرستان تنکابن برگزار شد، تیم منتخب تنکابن به مقام قهرمانی مسابقات دست یافت.
حمید نامدار شاهی، نائب رئیس سبک‌های آزاد کاراته استان مازندران با اعلام این خبر، گفت: در این مسابقات حدود 100 ورزشکار از شهرهای استان مازندران حضور داشتند که تیم منتخب تنکابن با 11 مدال طلا، به مقام قهرمانی دست یافت و تیم‌های چالوس با 7 مدال طلا رامسر با 6 مدال طلا به عنوان‌های دوم و سوم این مسابقات دست پیدا کردند.
وی همچنین از میزبانی شیهان، وحدت شعبانی، نماینده کیوکوشین کاراته استان مازندران و سرمربی تیم سبک‌های آزاد استان مازندران تقدیر و تشکر کرد.
وحدت شعبانی، نماینده کیوکوشین کاراته استان مازندران گفت: این مسابقات همه ساله و با همکاری نماینده محترم سبک بایاکورن، شیهان حمید نامدارشاهی برگزار می‌شود که هم از ایشان و هم از تمامی مربیانی که در این مسابقات شرکت داشتند، آقایان علیرضا فلاحتکار، حسن رضاپور، ایرج یوسفی، ابوذر طالقان غفاری تشکر می کنم.
سرمربی تیم سبک‌های آزاد استان مازندران همچنین با تقدیر و تشکر از شهرام ماچیانی، دبیر هیئت کاراته تنکابن که مسئولیت برگزاری این مسابقات را برعهده داشت، از حضور حمید نصری‌نژاد، ریاست هیئت تکواندو شهرستان تنکابن و روح الله شکوهی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و مهرداد بهجتی، رئیس هیئت والیبال تنکابن به جهت فراهم کردن سالن برگزاری مسابقات، تشکر و قدردانی کرد.
لازم به ذکر است، در پایان این مسابقات، به تیم‌های اول تا سوم این رقابت‌ها حکم و کاپ قهرمانی و به ورزشکاران مدال آور نیز حکم قهرمانی و مدال اهدا شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار