مدير روابط عمومي شهرداري اصفهان خبر داد:
تابناک: مدير روابط عمومي شهرداري اصفهان با اشاره به برگزاري هشتمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی اعلام كرد: مديران رسانه هاي 35 كشور جهان از 220 شبكه جهاني پس از ديدار با رهبر معظم انقلاب ميهمان نصف جهان مي شوند و طي دو روز از شهر اصفهان بازديد مي كنند.
کد خبر: ۷۸۴۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۶ 17 August 2015
به گزارش ايمنا، هادي نباتي نژاد با اعلام اين خبر گفت: با توجه به اين كه اصفهان آیینه تمام نمای کشور ایران است اعضاي هشتمين اجلاس مجمع عمومي اتحاديه راديو و تلويزيون هاي اسلامي طي روزهاي 28 و 29 مردادماه سال جاري از اين شهر ديدن مي كنند.

وی با بیان اینکه اعضای این اجلاس از کشورهای منطقه و از قاره‌های آفریقا، اروپا و حتی امریکا در اجلاس حضور دارند، تصريح كرد: شركت كنندگان در اين اجلاس با مباني و اصول فعاليت هاي رسانه اي در فضاي ضد استعماري آشنا هستند و يكي از رويكردهاي اين اتحاديه حركت در مسير توجه به فعاليت هاي شاخص كشورهاي اسلامي است از اين رو حضور در اصفهان و بازديد از جاذبه هاي گردشگري و ميراثي اين شهر كه با عنوان پايتخت فرهنگ و تمدن ايران اسلامي در جهان شناخته مي شود مي تواند بسترهاي سرمايه گذاري و توسعه صنعت گردشگري در اين كلان شهر را توسعه دهد و به واسطه نگاه رسانه اي نمايندگان اين كشورها ميتوان به جهش صنعت گردشگري اصفهان در آينده بسيار نزديك اميدوار بود.

وي همچنين تصريح كرد:تعداد زيادي از شركت كنندگان در اين جلاس ابراز علاقه مندي كردند از اصفهان به عنوان پايتخت فرهنگ و تمدن ايران اسلامي و دومين پايتخت فرهنگي جهان اسلام بعد از مكه ديدن كنند.

مدير روابط عمومي شهرداري اصفهان ادامه داد: در طي اين دو روز اعضاي هشتمين اجلاس مجمع عمومي اتحاديه راديو و تلويزيون هاي اسلامي ضمن ديدار با شهردار اصفهان از اماكن تاريخي بازار و كارگاه هاي صنايع دستي و نقاط ديدني شهر بازديد مي كنند .

وي اضافه كرد: شهرداری اصفهان برنامه‌های خوبی را بازديد اعضاي هشتمين اجلاس مجمع عمومي اتحاديه راديو و تلويزيون هاي اسلامي پیش‌بینی كرده و اميد است در اين فرصت بسيار كوتاه بستر خوبي در زمينه گردشگري برای اين شهر تاريخي ايجاد شود.

گفتني است؛ هشتمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون های اسلامی با شعار" پیامبر رحمت ، رسالت رسانه های مقاومت" از بیست پنجم تا بیست و هفتم مرداد سال جاري در مرکز همایش بین المللی صدا و سیمای تهران برگزار می شود.

در هشتمین اجلاس اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی ۲۲۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی از ۳۵ کشور جهان از جمله عراق، كويت، عربستان، بحرين، لبنان، فلسطين، تركيه ، تاجيكستان، آرژانتين، تونس، ليبي، مصر، انگليس، آمريكا ، نيجريه، سنگال، مالزي و نمايندگان ايران حضور دارند.

گفتني است، ميهمانان داخلي و خارجي در روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه 28 و 29 مرداد ماه 1394 در اصفهان حضور مي يابند تا روزهاي پاياني سفر خود در ايران را در نصف جهان سپري كنند.

هشتمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی از دیروز با برگزاری افتتاحیه‌ای آغاز به کار کرد.امروز نیز در این اجلاس تعدادی کمیسیون و نشست برگزار شد و افراد و وزرای حاضر در تهران در مراسم اختتامیه حضور به هم خواهند رساند.

از حاضران در اجلاس می‌توان به نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون و نخست وزیر سابق عراق،حجت‌الاسلام والمسلمین علی کریمیان دبیرکل اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی،عبدالباری جهانی وزیر اطلاعات و فرهنگ افغانستان و حیدر نوری جلوخان اشاره داشت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار