کد خبر: ۷۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴ 17 August 2015
مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز گفت: هفت نفر از ساکنان مجتمع مسکونی کوی ملت اهواز از آتش سوزی نجات پیدا کردند.

مقصود حق شناس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عصر شنبه رأس ساعت ۱۹ و ۲ دقیقه از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ اهواز خبر آتش سوزی در مجتمع مسکونی چهار طبقه واقع در کوی ملت فاز سه خیابان هشت اطلاع داده شد.

وی افزود: آتش نشانان چهار دقیقه بعد رأس ساعت ۱۹ و ۶ دقیقه از نزدیک ترین ایستگاه آتش نشانی در محل حادثه حضور پیدا کرده و مشاهده کردند که دود عظیمی از طبقه سوم مجتمع در حال خارج شدن است.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز تصریح کرد: آتش نشانان با توجه به اینکه احتمال می دادند، تعدادی از اهالی درون مجتمع باشند، با تشکیل تیم اطفای حریق و جلوگیری از سرایت آتش به سایر واحدها و تیمی که وظیفه تخلیه ایمنی ساکنان را بر عهده داشت، عملیات را شروع کردند.

حق شناس بیان کرد: با توجه به تماس به موقع شهروندان آتش نشانان موفق شدند، حریق را که در طبقه سوم رخ داده بود در همان طبقه کنترل و مهار کنند.

وی عنوان کرد: در این عملیات از سه دستگاه خودرو اطفای حریق استفاده شده و ۹ مأمور آتش نشان نیز شرکت کردند. همچنین هفت نفر از ساکنان که به دلیل قطع برق و دود متساعد شده در طبقه دوم مجتمع و در منزل مسکونی خود محبوس شده بودند، توسط آتشنشانان از مجتمع خارج شدند.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی اهواز در ارتباط با علت آتش سوزی گفت: علت این حادثه از سوی فرمانده عملیات اتصال برق کولر پنجره ای اعلام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار