تابناک: یک خادم حرم امام رضا (ع) با اشاره به برگزاری جشن بزرگ امام رضا (ع) گفت: هدف از برگزاري اين جشن تجمع شيعيان استان اصفهان در مصلی امام (ره) است.
کد خبر: ۷۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴ 17 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حامد امینی با اشاره به برنامه‌های آستان قدس در دهه کرامت با عنوان "زیر سایه خورشید" اظهار كرد: خادمان آستان قدس رضوي از هشت سال پیش براي بيان معارف اهل بیت به عنوان سفير در سه استان كشور حضور پيدا مي‌كردند.

وی با بیان اینکه استان اصفهان از جمله استان‌های پیشرو در اجراي اين طرح بوده است، افزود: هرساله اين جشن به صورت استاني برگزار مي‌شد اما در سال‌جاري 29 مرداد ماه به صورت ملی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

اين خادم حرم امام رضا (ع) با بیان اینکه جشن "زير سايه خورشيد" در 12 کشور اسلامی به صورت همزمان اجرا می‌شود، اضافه کرد: این برنامه، یک برنامه کاملا مردمی است و هیچ نهادي آن را حمایت نمی‌کند و آستان رضوي نيز هزینه بسیار ناچیزی اختصاص داده است.

امینی با اشاره به ديدار خامان امام رضا (ع) با زندانيان زندان مرکزی اصفهان، گفت: اين ديدار براي 28 مرداد ماه برنامه‌ريزي شده است، و تلاش مي‌كنيم با کمک خیرین هشت زندانی را به نیابت امام رضا(ع) آزاد کنیم و با خانواده‌هایی که تقاضای قصاص کردند نیز براي جلب رضايت صحبت کنیم.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری جشن بزرگ امام رضا (ع) تجمع شیعيان استان در مصلی امام (ره) است، خاطرنشان کرد: 140 رسانه از کشورهای اسلامی در پوشش برنامه حضور خواهند یافت.

به گزارش ایسنا، جشن زير سايه خورشيد از 27 مرداد ماه تا دوم شهريور ادامه دارد و خادمان حرم امام رضا (ع) در زندان مرکزی اصفهان، بیماران بیمارستان‌هاي الزهرا (س) و حضرت علی اصغر(ع)، زندان زنان، شهرستان دولت آباد، بیمارستان کودکان سرطانی و غبار رویی امام زاده آقا علی عباس(ع)، آسایشگاه جانبازان شهید صدوقی و شهرستان درچه حضور خواهند يافت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار