رئیس گروه سینمایی و سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد: پنج شنبه، جمعه و شنبه تاریخ های ۴، ۵ و ۶ مهر ماه جاری هستند که به ترتیب، فیلم های سینمایی «تنگه ابوغریب»، «به وقت شام» و «ایستاده در غبار» ساعت ۵ عصر در سالن سینما غزل بگونه رایگان اکران خواهد شد و ورود برای عموم علاقه مندان به هنر سینمای دفاع مقدس نیز آزاد است.
کد خبر: ۷۸۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ 24 September 2019

تابناک فارس به نقل از مهر:روح الله رنجبری اعلام کرد: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس، فیلم هایی در همین موضوع با همکاری انجمن فیلم کوتاه شیراز به میزبانی سینما غزل تالار حافظ، نمایش داده می شود.

وی، گفت: سینمای دفاع مقدس، امروز جبهه‌های جدیدی پیش روی خودش دارد و اگر روزگاری سینمای دفاع مقدس فقط به هشت سال جنگ تحمیلی و عواقب آن محدود می‌شد، امروز زمینه‌ها و موضوعات تازه‌تری را پیش روی خود دارد.

رنجبری افزود: آنچه برای سینمای دفاع مقدس و هر فعالیت مرتبط با این موضوع اهمیت دارد، تعریف دفاع مقدس است و جنگ هشت ساله ما قطعا یک فراز مهم از این دفاع مقدس می باشد، اما فقط به آن هشت سال محدود نخواهد بود و نباید فقط در تعریف دفاع مقدس در همان هشت سال بمانیم و شایسته است تا در تمام زمینه های امروز نیز که مرتبط است؛ تولیدات سینماگران را با حمایت لازم داشته باشیم .

رئیس گروه سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با اشاره به اینکه به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس، فیلم هایی در همین موضوع با همکاری انجمن فیلم کوتاه شیراز به میزبانی سینما غزل تالار حافظ، نمایش داده می شود، گفت: اگر یک فیلمساز به درستی معنای دفاع مقدس را بفهمد و بعد بتواند آن را به درستی به مخاطب خودش هم منتقل کند، خیلی کمک می‌کند به اینکه جامعه ما و جامعه جهانی نسبت به جریانات جاری در سطح کشور و منطقه عکس‌العمل بهتری داشته باشد؛ چرا که سینما خود بهترین رسانه است.

وی در پایان بیان کرد: پنج شنبه، جمعه و شنبه تاریخ های ۴، ۵ و ۶ مهر ماه جاری هستند که به ترتیب، فیلم های سینمایی «تنگه ابوغریب»، «به وقت شام» و «ایستاده در غبار» ساعت ۵ عصر در سالن سینما غزل بگونه رایگان اکران خواهد شد و ورود برای عموم علاقه مندان به هنر سینمای دفاع مقدس نیز آزاد است.

کد خبر 4727564

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار