سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری ایلام گفت: کانون بازنشستگان استان دارای ۱۱ هزار و ۲۰۰ عضو و ۶ کانون است که ۲ سوم این تعداد را بازنشستگان و یک سوم آن را وظیفه بگیران تشکیل می دهند.
کد خبر: ۷۸۲۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰ 24 September 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ رضا فیضی نژاد اظهار داشت: سال گذشته ۷۳۵ نفر از اعضای صندوق بازنشستگی بازنشسته شده‌اند که در نیمه نخست امسال نیز ۱۷۸ نفر در استان بازنشسته شده اند.

وی افزود: پیش بینی می شود تعداد بازنشستگان در نیمه دوم سال به ۵۲۰ نفر برسد که در مجموع از سال گذشته تاکنون ۹۱۳ نفر از اعضای این صندوق بازنشسته شده اند.

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری ایلام یادآور شد: ثبت نام اینترنتی مرحله نخست وام ضروری ۷۰ میلیون ریالی بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق در سال ۹۸ از اول مهرماه جاری آغاز شده است.

فیضی نژاد تاکید کرد: تمامی بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری، می توانند تا پایان مهرماه ۹۸ با مراجعه به سایت صندوق بازنشستگی به نشانی cspf.ir ثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند.

وی گفت: اقساط وام ضروری، ۳۶ ماهه و با کارمزد سالانه چهار درصد است و متقاضیان طبق شرایطی که در سامانه ثبت نام وام ضروری در سایت صندوق درج شده می توانند، اقدام به ثبت نام کنند.

سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری ایلام اضافه کرد: ثبت نام به منزله دریافت وام نیست بلکه پس از ثبت نام و قرعه کشی در بازه زمانی ۶ ماهه تسهیلات بر اساس اولویت و ضرورت به افراد پرداخت می شود.

صندوق بازنشستگی کشوری سازمانی دولتی است که زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بازنشستگان بخش دولتی خدمت می‌کند./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار