دبیر ستاد دهه کرامت اردبیل گفت: خادمان امام رضا (ع) در سفر خود به 200 شهر کشور و چندین کشور دنیا پا به اردبیل می‌گذارند تا پیام‌آور فرهنگ ناب و غنی رضوی باشند.
کد خبر: ۷۸۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰ 17 August 2015

نادر سقا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: خادمان رضوی روزهای سوم و چهارم شهریور ماه سال جاری در اردبیل حاضر خواهند شد و با سرکشی به مراکز درمانی، بیمارستانی، مساجد و امامزاده‌ها در حقیقت با حضورشان معنویتی خاص به دیار دارالارشاد اردبیل می‌دهند و از طرف بارگاه مقدس امام رضا (ع) پیام‌آور مهربانی و عطوفت آن امام رئوف خواهند بود.

وی افزود: در سال گذشته نیز خادمان رضوی در استان اردبیل حاضر شدند و در سال جاری نیز این حضور با مشارکت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به انجام می‌رسد به طوری که در شب میلاد امام مهربانی‌ها حضرت رضا (ع) در مجالس و محافل معنوی برپاشده در این استان حضور پیدا می‌کنند.

دبیر ستاد دهه کرامت اردبیل یادآور شد: در روز 29 مرداد که روز امامزاده‌ها نامگذاری شده و 30 مرداد نیز در سالروز ولادت حضرت شاهچراغ به عنوان روز جهانی مساجد و شب میلاد امام رضا (ع) که سوم شهریور است برنامه‌های مختلف و متنوعی در سطح استان برگزار می‌شود تا در دهه کرامت شاهد عرض ارادت مردم استان به امام رضا (ع) و خاندان شریف ایشان باشیم.

سقا بیان کرد: با محوریت سبک زندگی رضوی که همان الگوها و معیارهای سبک زندگی اسلامی بوده تلاش بر این است تا ابعاد مختلفی از شخصیت و زندگی امام رضا (ع) تبیین و تشریح شود.

وی اعزام زائران به مشهد مقدس را برای نخستین بار با کمک خیرین و نیکوکاران به ویژه از مناطق روستایی و محروم استان یادآور شد و گفت:‌ زیارت خاصه امام رضا (ع) در دهه کرامت در مساجد و نمازخانه‌های ادارات اقامه می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار