المپیاد ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور در تبریز افتتاح شد
به گزارش خبرنگار ما ، بیست و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، با شرکت 2هزار ورزشکار،مربی و داور در سالن ژیمناسیون دانشگاه تبریز رسما افتتاح شد.
کد خبر: ۷۷۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ 17 August 2015
گفتنی است ورزشکاران در 7 رشته ورزشی والیبال،هندبال،فوتسال،بسکتبال،تنیس،پینک پونگ برای دوره اول متوسطه و زیمناستیک برای دوره ابتدایی تا 29 مرداد ماه در تبریز به رقابت می پردازند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجانشرقی:

آذربایجانشرقی مهد یاوران ورزشی کشور است

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجانشرقی در حاشیه افتتاح المپیاد ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور در تبریز گفت: آذربایجانشرقی مهد یاوران ورزشی کشور است.

جعفر پاشایی در حاشیه افتتاح بیست و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار پانا، اذعان داشت:برای دومین بار است که المپیاد در سطح استان برگزار میشود و به لحاظ اینکه از نظر فیزیکی سخت افزاری زمینه در این استان است توجه به عرصه ورزش وحجاب دانش اموزان میکوشیم تا مدرسه هایی گویا برای دانش اموزان به وجود اورده ایم .

وی افزود: دلیل برگزاری مسابقات ورزشی در استان ما هم امکانات مادی مکانیزی و امکانات بهتری در این استان وجود دارد

پاشایی در خصوص تاثیرات المپیاد گفت:ما می توانیم دانش آموزان سالم،مدرسه سالم،زندگی سالم و با نشاط و خوب به جامعه تحویل دهیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار داشت:آذربایجانشرقی ظرفیت های خوبی برای توسعه ورزش های دانش آموزی دارد بنابراین از سال گذشته خوشبختانه وزارت آموزش و پرورش به این نتیجه رسیده که تبریزقهرمان می تواند میزبان خوبی برای مسابقات ورزشی باشد.

وی سرمایه یاوران ورزشی تبریز و نقاط گردشگری و نوع اقلیم هوایی می تواند میزبانی استانداردی بشمار برود.

معاون فرهنگی المپیاد دانش آموزی دختر کشور

برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی برای مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر

معاون فرهنگی بیست و ششمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر گفت: برنامه های متنوع فرهنگی برای مسابقات ورزشی دانش آموزان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ما ، داریوش حکیمی در جلسه هماهنگی سرپرستان کاروان های ورزشی از 30 استان کشور که در محل باشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی برگزار شد، با بیان این مطلب اظهار داشت: در این دوره از مسابقات برنامه های متنوع فرهنگی برای بهره مندی دانش آموزان از روزهایی که در تبریز حضور دارند تدارک دیده شده است.

وی افزود: برگزاری نماز جماعت توسط روحانی در فضای باز دانشگاه، برگزاری دعای توسل و جلسات پاسخ به شبهات دینی و سئوالات از جمله برنامه های پیش بینی شده است.

حکیمی در ادامه افزود :جنگ های شبانه، نور افشانی، برنامه های متنوع فرهنگی هنری، اجرای موسیقی، اجرای مسابقات فرهنگی نیز بخش دیگری از این برنامه هاست.

وی همچنین ادامه داد: همچنین تورهای گردشگری بر اساس برنامه ریزی دایر شده است و نمایشگاه فروش کتاب و محصولات فرهنگی با 30 درصد تخفیف و نمایشگاه صنایع دستی، نمایشگاه سوغات و چادر عشایر نیز در محل مسابقات دایر شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :