بسته ویژه استانی تابناک گیلان؛
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.
کد خبر: ۷۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۱ 17 August 2015
پایگاه تحلیلی خبری تابناک گیلان؛ از این پس سعی دارد جهت پوشش کامل وقایع مهم روز در استان گیلان، مجموعه ای از مهم ترین اتفاقات 24 ساعت گذشته را در یک بسته خبری به مخاطبان خود عرضه کند که این موارد شامل کلیه موضوعات سیاسی-اجتماعی-فرهنگی-ورزشی و اقتصادی خواهد شد.

مایلی کهن در انزلی یاد قبل از انقلاب افتاد!


مدیر تیم ملی امید که در تمرین ملوان حضور یافته بود گفت: ملوان سرای من است. من گیلانی هستم و در انزلی به دنیا آمده ام. تمام فامیلم در اینجا هستند ، هم ایران و هم گیلان و هم سپیدرود را دوست دارم.

مایلی کهن ادامه داد:به تمرین ملوان آمده ام تا به استیلی خدا قوت و خسته نباشید بگویم و همین طور چهار بازیکن تیم امید که در این تیم حضور دارند را هم ببینم.ملوان مهره های بسیار خوبی دارد که اگر امکانات این تیم فراهم شود امسال یکی از بهترین های تیم لیگ برتر خواهد بود.

پیشکسوت فوتبال ایران خاطرنشان کرد: اگر مشکلات این تیم  حل شود ملوان این پتانسیل را دارد که به نقطه اوجش که در جام تخت جمشید (نام لیگ ایران قبل از انقلاب) داشت برسد.

 طرح سئوال از شهردار رشت مسکوت ماند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، طرح سئوال از شهردار رشت در دستور کار صد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی رشت قرار گرفت و سرانجام با رای اعضای شورا مسکوت ماند.

عباس صابر رئیس شورای اسلامی رشت در این جلسه با اشاره به اینکه نظر اعضای شورا این است که برای بررسی پاسخ شهردار به سئوالات که به صورت مکتوب ارائه شده است نیاز به زمان است اظهار داشت: تذاکراتی به شهردار داده شد شهردار فرصت دارند به تذکرات فکر کنند و برای آنها پاسخ و راه حل ارائه کنند.

محمد حسین کارگرنیا، اسماعیل حاجی پور، رضا رسولی، سید رضا موسوی روزان، امیرحسین علوی، جمالی، فاطمه شیرزاد، مجید رجبی ویسرودی، محمد علی رفیعی نودهی به مسکوت ماندن طرح سؤال شهردار رای دادند.

جعفرزاده: استیضاح کنندگان طیب نیا امضای خود را پس می گیرند/ کارهای واجب تری در کشور داریم

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفتگو با خبر آنلاين در پاسخ به اين سئوال كه دليل استيضاح وزير اقتصاد از ديدگاه نمايندگان استيضاح كننده وي چيست؟ خاطرنشان كرد: اقدام طيب نيا در اجراي قانون دريافت ماليات را وزراي سابق اقتصاد  در دولت قبل انجام داده اند و اگر بناي بر مشخص كردن گناهكار باشد، ايشان تنها گناه كار نيست و خيلي هاي ديگر هم گناهكارند.

وي تاكيد كرد: از اين رو به نظر من در سال همدلي  و همزباني بايد  تلاش بايد شود كه بسياري از اين مسائل به هر طريقي، حل شود چون ما درحال حاضر و در شرايط پسا توافق و پسا تحريم كارهاي مهم و  واجب تري در كشور داريم.

عضو كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم  همچنين با اشاره به مشكلاتي كه اين روزها دولت با آن دست و پنجه نرم مي كند ، نمونه اي از اين مشكلات را كسري بودجه دولت عنوان كرد و گفت:  در شرايط فعلي، دولت انصافا نياز به كمك همه اركان نظام از جمله مجلس دارد.

نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي  با بيان اينكه با وجود اين مشكلات از اين دولت نمي توان انتظار معجزه داشت ، بنابراين بايد بيشتر به آن كمك كرد تا اينكه چوب لاي چرخ آن گذاشت، خاطرنشان كرد: استيضاح وزير كشور عملي نمي شود و امضاها پس گرفته مي شود چون سه كارت زرد هم كافي بود و حتي  كارت سوم نيز كمي دور از انتظار و انصاف بود و ما نمايندگان متوجه نشديم چگونه اين اتفاق افتاد.

سرمايه گذاران کره جنوبي در بندر انزلي

سرمايه گذاران صنعت حمل و نقل دريايي کشور کره جنوبي به همراه مديرکل، معاونان و کارشناسان بنادر و دريانوردي استان گيلان به بررسي و ارزيابي عملکرد کريدور شمال و جنوب و تراسيکا پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رساني جامعه دريايي ايران (مانا) ؛ مدير کل بنادر و دريانوردي استان گيلان ضمن ابراز خشنودي از حضور سرمايه گذاران کره جنوبي گفت: با توجه به اينکه ايران و کره جنوبي از لحاظ فرهنگي بسيار نزديک به هم هستند، مي توانند روابط موثر و مثبتي داشته باشند.

لي سونگ گان نماينده شرکت HDC (يکي از اپراتورهاي بندر بوسان) در راس يک گروه سرمايه گذاري مشارکت کننده با شرکت پرهام از مديريت بنادر و دريانوردي استان گيلان درخواست کرد به عنوان يک سرمايه گذار در سايتهاي زير ساختي و رو ساختي بندر نيز همکاري کند.

همچنين اعضاي گروه شرکت هيونداي کره علاقمندي خود را به اين همکاري اعلام کردند.
سيد علي نعيمي نيز درباره روند توسعه زيرساختهاي بنادر حاشيه خزر به ويژه ترانزيت کالا از حاشيه خزر به انزلي و بندر عباس و اروپا مطالبي بيان کرد و مقرر شد با توجه به بازديدهاي ميداني نمايندگان شرکت HDC از بندر ، تصميم نهايي گرفته شود.

مدير کل بنادر و دريانوردي استان گيلان از بندر انزلي به عنوان نمونه و کانون يا هاب بنادر شمالي کشور ياد کرد و همچنين با توجه بر نقش و جايگاه ويژه بندر انزلي در کريدور شمال و جنوب به سرمايه گذاران کره اي در خصوص همکاري و همياري با بندر انزلي تاکيد کرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار