کد خبر: ۷۷۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱ 17 August 2015


رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: قرارگاه جهادی شهید محمد اسحاقی با رویکرد فرهنگی و عمرانی در حاشیه شهر رشت آغاز به‌کار کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کامیار مهدی‌پور در جریان بازدید از اجرای پروژه‌های اردوی جهادی این شهر اظهار کرد: فعالیت‌های فرهنگی و عمرانی در حاشیه شهر رشت آغاز شده است.

وی به فعالیت قرارگاه جهادی شهید محمد اسحاقی با همکاری دهیاری و شورای اسلامی سیاه‌اسطلخ اشاره کرد و افزود: قرارگاه مذکور به منظور خدمت‌رسانی در عرصه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و درمانی آغاز به‌کار کرده است.

این مسئول، فعالیت قرارگاه جهادی شهید محمد اسحاقی را از 24 مردادماه جاری به مدت 10 روز خواند و بیان کرد: بهسازی چشمه‌های منطقه سیاه‌اسطلخ از برنامه‌های قرارگاه مذکور است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان از بهسازی مدرسه دخترانه سیاه‌اسطلخ خبر داد و تصریح کرد: ویزیت رایگان توسط پزشکان متخصص و برگزاری کلاس‌های آموزشی و فرهنگی از دیگر برنامه‌های قرارگاه شهید محمد اسحاقی در سیاه‌اسطلخ است.

وی به فعالیت 80 هزار نفر روز کار جهادی در تابستان سال گذشته و نوروز 94 در گیلان اشاره کرد و گفت: تابستان امسال و نوروز سال 95 پیش‌بینی می‌شود 10 هزار نفر روز در قالب اردوهای جهادی یک‌، سه، هفت و 10 روزه در استان فعالیت انجام شود.

مهدی‌پور با بیان اینکه اعزام دانشجویان به اردوهای جهادی با سه الگو انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اردوی جهادی در قالب گروه‌های مستقل دانشجویی، تجمیع دانشجویان دانشگاه‌ها و فعالیت در قالب قرارگاهی در گیلان انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان به اجرای پروژه‌های ماندگار فرهنگی در قالب قرارگاه جهادی اشاره کرد و یادآور شد: قرارگاه جهادی شهدای گمنام با 100 نفر در شفت آغاز به‌کار کرده است.

وی از اعزام دانشجویان در قالب قرارگاه جهادی در پنج منطقه گیلان در تابستان امسال خبر داد و اظهار کرد: قرارگاه جهادی سفیران وحدت در تالش آغاز به‌کار کرده است.

مهدی‌پور با بیان اینکه قرارگاه جهادی مصباح در رودسر اجرای چهار پروژه را به عهده گرفته است، تصریح کرد: قرارگاه جهادی شهدای گمنام دانشجویان در غرب گیلان تشکیل شده است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان به تشکیل قرارگاه جهادی شهدای هسته‌ای در لنگرود اشاره کرد و گفت: فعالیت قرارگاه جهادی با نگاه آرمانی و انقلابی و همچنین فعالیت‌های کاربردی انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار