مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام از برگزاری سی و دومین نشست کتاب خوان کشور در مرکز این استان خبر داد.
کد خبر: ۷۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷ 16 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،مراد جلیلیان از برگزاری سی و دومین نشست کتاب خوان کشور در مرکز این استان خبر دادوگفت: این برنامه از سلسله نشست هایی است که به منظور به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده توسط کتاب خوانان در استان های مختلف کشور برگزار می شود که ایلام روز 28 مرداد میزبان این نشست است.
وی ادامه داد: این نشست با حضور نویسندگان، اساتید، کتابداران، اعضای کتابخانه های عمومی و فعالان حوزه کتاب روز چهارشنبه هفته جاری در سالن همایش مجتمع فرهنگی و هنری ایلام واقع در خیابان پیروزی برگزار می شود.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام افزود: این برنامه ی فرهنگی به صورت سراسری در تمامی استان های کشور توسط نهاد کتابخانه های عمومی کشور برگزار و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، استان ایلام روز چهارشنبه هفته جاری میزبان آن است.
جلیلیان یادآور شد: این نشست با حضور مسوولان نهاد کتابخانه های کشور به منظور به اشتراک گذاری کتاب های خوانده شده با هدف آشنایی شهروندان بویژه کتابداران با کتاب های گوناگون و به اشتراک گذاشتن کتاب های خوانده شده توسط شرکت کنندگان و درجهت ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی در جامعه برگزار می شود.
به گفته وی، در این نشست 90 دقیقه ای، تعداد 12 نفر از شرکت کنندگان در یک فضای صمیمی به ارایه و معرفی کتاب های مطالعه شده یا نگاشته شده خود و اشتراک گذاری آنها در مدت زمان هفت دقیقه با دیگران می پردازند.
جلیلیان اضافه کرد: فراخوان شرکت در این نشست در پورتال کتابخانه های عمومی استان به آدرس www.ilampl.ir بارگذاری شده و علاقمندان به کتاب و کتابخوانی می توانند با مراجعه به آن برای شرکت در این نشست ثبت نام کنند.
اکنون 37 کتابخانه عمومی و مشارکتی در استان ایلام وجود دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار