مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان:
تابناک: مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: امسال با توجه به کمبود ۱.۶ متر‌مکعب آب در اصفهان مردم با هیچ‌گونه قطعی مواجه نشدند و کاهش تبعات کم‌آبی با تلاش کارکنان در تمامی بخش‌ها میسر شد.
کد خبر: ۷۷۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 16 August 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان اصفهان، هاشم امینی با اشاره به مشکل کم‌آبی اظهار داشت: در تابستان امسال با توزیع عادلانه آب مردم هیچ‌گونه کمبود آب نداشتند، این در حالی است که با وجود کمبود 1.6 متر‌مکعبی برخی از چاه‌های فلمن هم به دلیل خشکی از مدار خارج شدند.

وی موضوع بحران کم‌آبی را بسیار جدی برشمرد و افزود: مسئله کم‌آبی در کشور و به دنبال آن در استان اصفهان بسیار جدی بوده، به طوری که کارشناسان بسیاری بر این باور هستند که مناقشات آینده پیرامون دسترسی پایدار به منابع آبی بوده، بنابراین مدیریت منابع و مصارف آب باید در دستور کار قرار گیرد و از آنجایی که شرکت آبفا در تامین و توزیع آب شرب مشترکان نقش بسزائی دارد، اعمال مدیریت در تامین و توزیع آب شرب مشترکان ضروری است.

مدیرعامل شرکت آبفایی استان اصفهان بیان کرد: در سال‌های اخیر آبفای استان اصفهان علاوه بر اینکه کاهش تبعات خشکسالی موفق عمل کرده و توانسته در زمینه‌های گوناگون از جمله اجرای ماده واحده تبصره 3، جذب فاینانس، مشارکت بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها، کاهش هدر رفت آب و نهادینه کردن مصرف بهینه آب در جامعه موفق عمل کند.

وی به تلاش بانوان شاغل در شرکت آبفا اشاره و تصریح کرد: بانوان شاغل در شرکت آبفای استان اصفهان با تلاش، تیزبینی و دقت بسیار به اتمام امور محوله پرداخته که این مهم در رسیدن شرکت آبفای استان اصفهان به جایگاه واقعی خود در صنعت آب و فاضلاب کشور بسیار موثر بوده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خانم
|
-
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
آبیاری درختان اماکن عمومی گاهی با اتلاف و اصراف آب همراه است به نحوی که آب از باغچه ها و جداول به وسط خیابان و پیاده روها جاری می شود
کاش کمی هم به اتلاف های وسیع این چنینی رسیدگی می شد و فقط داخل منازل را دعوت به صرفه جویی نمی کردند!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار