مدیر کل بهزیستی استان مرکزی:
مدیر کل بهزیستی استان مرکزی گفت: حفظ جایگاه و تکریم از بازنشستگان و پیشکسوتان ضروری است
کد خبر: ۷۷۵۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹ 28 August 2019

 

 

زهرا امینی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت درمراسم روز کارمند و تقدیر از بازنشستگان بهزیستی گفت: گرامیداشت یاد و خاطهر شهدا و حرکت در مسیر آنان امری ضروری است و همه باید با تاسی به شهدا ادامه دهنده راه آنان باشند.

 

مدیر کل بهزیستی استان مرکزی با تقدیر از پیشکسوتان و بازنشستگان بهزیستی افزود: کار در بهزیستی با توجه به جامعه هدف آن کاری بسیار مشکل است و کارکنان بهزیستی با صبر و شکیبایی در راستای رفع مشکلات جامعه هدف گام بر می‌دارند.

 

وی با اشاره به اینکه پیشکسوتان و بازنشستگان کوله باری ارزشمند از تجربه هستند، بیان کرد: کارمندان بهزیستی باید از این تجربه‌ها استفادده کنند تا بتوانند هر چه بیشتر و بهتر به مددجویان کمک و خدمت رسانی کنند.

 
این مقام مسئول ضمن تاکید ویژه به حفظ جایگاه پیشکسوتان و تکریم ازاین قشرجامعه ادامه داد: پیشکسوتان و بازنشستگان هویت هر سازمان هستند و برای حفظ جایگاه آنان باید تلاش کرد.
 
مدیرکل بهزیستی استان مرکزی  ضمن ابراز خرسندی از انجام مسئولیت خطیر خدمت به جامعه هدف در کنار این عزیزان گفت: خدمت، تلاش، صبوری، آرامش و متانت این عزیزان در کنار اهداف و انگیزه‌های بالای ایشان در طی این مسیر دشوار همواره یاریگر اهداف سازمان بوده است.

 وی با بیان اینکه کوچکترین کار در راه رضای خود در پیشگاه خداوند اجر و پاداشی عظیم دارد، گفت:  سی سال خدمت وکار وفعالیت یک ارزش بزرگ دردین ما واساس معنویت است، به طورکلی انسان‌های دارای معنویت درزندگی تلاش و فعالیتشان بسیار زیاد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار