اجلاسیه
اجلاسیه پیشکسوتان جهاد و شهادت نیرو‌های مسلح استان مرکزی از سری اجلاسیه‌های کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی با حضور سردار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی، سید علی آقازاده استاندار مرکزی و مدیرکل بنیاد مرکزی و دیگر مسئولان استانی در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری مرکزی برگزار شد
کد خبر: ۷۷۵۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۵ 28 August 2019
اجلاسیه «پیشکسوتان جهاد و شهادت » در اراک برگزار شد
 
  مرتضی انصاری فر مدیرکل بنیاد مرکزی در این مراسم  گفت: شهدای ایران اسلامی در راه اعتلای اسلام و حفاظت از نظام جمهوری اسلامی که یک الگوی برگرفته از حاکمیت نبوی و علوی است به شهادت رسیدند.
انصاری فر گفت:: همه ما امنیت و آزادی امروز خود را مدیون خون شهدا هستیم و امروز از خانواده شهدا درخواست داریم برای انجام وظیفه درست ما را دعا کنند.
وی تاکید کرد: حفظ یاد شهدا از اهداف نظام و انقلاب اسلامی است و شهدا دین بزرگی بر عهده ما گذاشتند.
انصاری فر یکی از بهترین کار‌ها برای یادآوری یاد و خاطره شهدا را برگزاری کنگره و یادواره شهدا دانست و اظهار کرد: راه و ارتباط میان شهدا و نسل جدید که در لوای حاکمیت جمهوری اسلامی پرورش یافته اند همین برگزاری یادواره شهدا است که می‌توان از طریق آن با سیره‌های شهدا آشنا شد.
گفتنی است از تمبر یادبود شهید عبدالله خسروی، اولین شهید پیشکسوت مدافع حرم و تندیس این شهید والامقام برای نصب در یکی از میادین شهر و یک کتاب خاطرات دفاع مقدس  رونمایی شد.
 همچنین تقدیر از ۱۱ پیشکسوت فرهیخته از جمله برنامه‌های دیگر این اجلاسیه بود.
کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی یازدهم مهرماه سال جاری در محل مصلای بیت المقدس اراک برگزار می‌شود و‌این اجلاسیه از برنامه‌های این کنگره بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار