کد خبر: ۷۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵ 16 August 2015


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف بالغ بر 11 کیلوگرم تریاک و دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در انزلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید رسول صمدی در نشست انتظامی استان گزارشی از فعالیت پلیس مبارزه با مواد مخدر در زمینه دستگیری قاچاقچیان را ارائه کرد.

وی با بیان اینکه مردم فعالیت یک باند توزیع مواد مخدر در گیلان را به پلیس گزارش کردند، تصریح کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان به صورت ویژه این مسئله را مورد بررسی قرار داد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به اینکه عملیات ویژه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری فرماندهی مرزبانی استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر بندر انزلی انجام شد، گفت: پس از تعقیب و مراقبت، پلیس از انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط باند مذکور به گیلان آگاه شدند.

به گفته وی، یکی از قاچاقچیان مواد مخدر را در یک دستگاه خاور جاسازی و به استان وارد کرد اما هنگام تحویل مواد به دو همدست دیگر خود در محور قزوین‌ـ رشت توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر دستگیر شد.

صمدی با اشاره به اینکه سه قاچاقچی مذکور پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند، یادآور شد: در بازرسی از خودروی خاور و پرادوی قاچاقچیان مقدار 11 کیلو و 800 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شده است.

وی با تصریح بر اینکه شماره 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردم در حوزه مواد مخدر است، از مبارزه بی‌امان و شبانه‌روزی پلیس در انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر قدردانی کرد.

رئیس پلیس آگاهی گیلان نیز در نشست مذکور از دستگیری سارقان آرایشگاه‌های زنانه در رشت خبر داد و گفت: سه سارق زن که در داخل آرایشگاه‌های زنانه دست به سرقت می‌زدند توسط کارآگاهان آگاهی استان در رشت دستگیر شدند.

فرهاد فلاح‌کریمی، وقوع 4 فقره سرقت کیف در آرایشگاه‌های زنانه را موجب دستگیری سارقان مذکور عنوان کرد و یادآور شد: سارقان 55، 34 و 35 ساله و غیر بومی بودند که با استفاده از غفلت مالباختگان در آرایشگاه، کیف آنها را سرقت می‌کردند.

وی با تاکید بر اینکه سرقت‌ها بر اثر غفلت مالباختگان رخ می‌دهد، یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

رئیس پلیس آگاهی گیلان با بیان اینکه سارقان همواره در کمین هستند، خاطرنشان کرد: شهروندان نسبت به نگهداری اموال و اشیای قیمتی خود توجه بیشتری داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار